Haj(le)növesztő projekt - 1. rész

Augusztusban megszabadultam a hosszú hajamtól, akkor nagyon tetszett, de már bánom. Nagyon. :( Az nyugtat csak, hogy ez jót tesz a hajamnak, felfrissül, erőre kap, egészségesebb lesz. :) Másfél hónapja lett vágva és sokat nőtt, feltűnően sokat! Nem használok rá pedig jelenleg semmi extrát. Annyi jó származhat még a hajvágásból, hogy így jóval rövidebb hajból kell lenövesztenem a festéket. Amíg hosszú volt, már akkor is szépen le volt nőve, mert május óta nem festettük be, szeretném lenöveszteni belőle a sok sok sok sok...sok réteg festéket, világosodni szeretnék. Az eredeti hajszínem, ami már ki tudja milyen :D nagyjából egy középbarnának mondható. Szeretnék egy szép hamvas barnát, már ha van ilyen, ami szőkés, de mégis inkább barna, értitek. :D


Ahhoz, hogy minél hamarabb eltűnjön a festék a hajamból csak egyetlen dolgot használok, ez pedig a Bánfi hajszesz. Barátnőmnek is kikoptatta a festéket a hajából, illetve több helyen is olvastam már, hogy valóban jócskán rásegít erre a folyamatra. Hetente 1x használom. Hivatalosan a hajhullást segíti megszüntetni, csökkenteni, de mivel ilyen problémával nem küzdök, ezért erről nem tudok nektek beszámolni. Észrevehető ahogy a szesz használata után kopik a festék, hétről-hétre világosabb egy-egy tincsem, de mint tudjuk, a vörös pigmenteket nem egyszerű eltüntetni a hajból, szóval türelmesen várom, mikor kandikálnak ki az én barna tincseim majd. :)


Sose biztos, hogy végig is csinálom, mert egyébként nekem a vörös A hajszín.Imádom, szeretem, jól áll, én vagyok, hiányzik. De szeretném, ha a hajam legalább néhány hónapra fellélegezhetne, növésnek indulhatna. :) Minden álmom a hosszú lobonc, már olyan közel voltam, miért, MIÉRT kellett levágatnom?:D

Próbálok majd képeket is hozni a növési és lenövési folyamatról is. 

Szóval, így állok jelenleg. Ki milyen praktikát tudna nekem ajánlani a festék koptatásához? Mik a tapasztalatok?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr616365050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lau 2014.10.01. 17:30:07

Tudom mit érzel!Nekem is vörös volt a hajam sokáig, és annyira szerettem... Néha szabályszerűen fizikai fájdalmat érzek, amikor a tükörbe nézek és azt látom, hogy nem vörös. De már másfél éve nem festem, én is lenövesztem :) Persze ez az egész folyamat csak júniusig tart, mert ha leérettségiztem, megérdemlem a hajfestéket! :D (Ne keresd a logikát...) És én is nagyon hosszúból vágattam le nagyon rövidre, és hát mit ne mondjak, azóta sem sikerült elfogadnom, hogy még vagy 2 évig nem lesz olyan hosszú hajam, mint amilyen volt... De aztán meggyőztek, hogy ez a hajhosszúság is ugyanolyan jól, ha nem jobban áll :) Ezt tudom neked is mondani, mindkét hajjal nagyon szép vagy!Sok sikert és még több önuralmat a hajlenövesztéshez :) Gondolom már tudod milyen szívbemarkoló érzés elmenni a DM hajfestékes polcai előtt... :)

Anna Horváth 2014.10.01. 19:51:13

Kitartást kívánok a lenövesztéshez! :)

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása