Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben

A sminktermékekkel, eszközökkel és magával a sminkeléssel való ismerkedéskor előbb-utóbb találkozunk az egyik nagy nehézséggel, a tusvonallal. Valóban nem egyszerű, de ha egyszer ráérez az ember és rááll a keze is, utána már könnyedén elkészíti ezt a vonalat.

 

Sokáig nekem sem ment, aztán rosszul húztam, nem úgy ívelt, ahogyan kellene és úgy összességében nem mutatott jól. Szerencsére a Youtube tele van ilyen videókkal, én pedig találtam egy olyat, amelynek a 4 lépését követve megtanulhatjuk a precíz, gondosan elkészített tusvonal titkát. Ha van egy kis szabadideje az embernek, gyakoroljon nyugodtan, hiszen úgy tanulunk meg minden mást is.

Az, hogy milyen terméket használsz erre a célra, azon múlik, hogy eddig mit kedveltél igazán. Lehet ecsetes, filces és géles termékkel is gyönyörűen kivitelezni, kinek mi vált be. Én nagyon szeretem a tégelyes, géles/zselés tusokat, konkrétan a Maybelline ikonikus termékét, ezt rengetegen ajánlják mások is, egy próbát mindenképpen megér, akár kezdőknek is. Tartós, könnyű vele dolgozni, intenzív fekete és a hozzá járó ecset is szuper.

https://konora.cafeblog.hu/2017/06/28/tippek-a-nyari-sminkrutin-kialakitasahoz/

A videóban egy hangsúlyos, cicás tusvonalat készítenek el, ami mégis könnyed, szerintem igazán nőies, éppen ezért kerül ez a cikkbe. Bár soknak tűnik elsőre, mégis tökéletes a hétköznapokra is.

Lépések:

  1. külső ív meghúzása
  2. ív megvastagítása befelé
  3. a szempillatövek kiemelése
  4. a szempillatőbe húzott vonal megvastagítása


Hogy értelmet is nyerjenek a lépések, nézzétek meg Denitslava Makeup videóját. Érdemes egyébként feliratkozni is a csatornájára, gyönyörűen sminkel és remek tippeket is ad közben.

https://www.youtube.com/watch?v=l55V-PAxkIE

 

Ugye, hogy nem is tűnik olyan kivitelezhetetlennek? Amikor nem szeretnénk szemhéjpúdert használni vagy egyszerűen nincs rá időnk, elég egy ilyen gyönyörű tusvonal, szemöldökigazítás, egy kis bronzosító, egy élénk rúzs vagy szájfény és máris bármilyen alkalomra illő sminket kapunk.

Bízom benne, hogy sokatoknak segít ez a videó a tusvonal elsajátításában!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4116365772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bódiné Jenei Csilla 2019.09.07. 06:10:53

Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, mire elfogadhatónak találtam. De már elhagytam, most alig sminkelem magam, és jobban is érzem így magam. Aztán lehet egyszer meggondolom magam, és kipróbálok valami újat, amivel könnyen és szép tusvonalat tudok festeni. Köszönöm a tippet! ❤

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása