Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak

Mindig olyan öröm, amikor az interneten belefutok egy hazai márkába, amit aztán alaposan megnézek magamnak és az esetek 90 %-ban beleszeretek. Azokról pedig nektek is írok és mindig csak azokról, amelyeknek a termékei, a története nekem is tetszik, mert így tudok róla hitelesen írni.

 

Ilyen az egyik legutóbbi felfedezésem, a Lilla Sellei Bags is, aminek rögtön megtetszett szinte minden terméke és amennyit megtudtam első körben az alkotóról, az is. Meg is kerestem és igent mondott az interjúra, így ti is megismerhetitek Lillát, aki amellett, hogy táskákat és ruhadarabokat tervez, fotóz, blogot ír és lakberendez, csak hogy rögtön leírjam nektek a poént, hogy milyen sokoldalú édesanyáról van szó. Az általa tervezett táskák különlegesek az anyaghasználat és annak mintái miatt, de mégis mindenki számára viselhetőek és bármelyik nő öltözködésébe beilleszthetőek, mert mindeközben egyszerűek is, a szó legnemesebb értelmében.

[gallery columns="2" size="medium" ids="10802,10803"]

 

Mikor fogalmazódott meg először benned, hogy táska készítésre vállalkozol? Miért éppen az anyák voltak akkor a fő célcsoport?

Körülbelül 12 éves voltam, amikor megkaptam életem első varrógépét, hogy nem anyukámét tegyem folyton tönkre, autodidakta módon tanultam meg azt, amit tudok. Akkor egyből táskákat kezdtem varrni. Hogy miért éppen táskákat? Mindig is imádtam a táskákat, persze vásárolni a zsebpénzemből nem tudtam volna annyit, amennyire vágytam. A varrás tudományának hála gardróbon gyorsan tele lett, ezért hetedikben már az osztálytársnőimnek, a barátnőimnek készítettem táskákat. Később könnyűipari mérnöknek tanultam, a diplomamunkám is egy variálható táska elkészítése volt. A sors úgy hozta, hogy a főiskola utolsó évében már főállásban egy online női magazin divat rovatát vittem, a táskák valamelyest háttérbe szorultak. A márkám akkor vett új lendületet, amikor a gyerekeimmel GYES-en voltam, és szabadúszó újságíróként dolgoztam. Jutott idő a táskák fejlesztésére, nekem pedig az új élethelyzet új igényeket, elvárásokat támasztott egy táskával szemben, egyértelmű volt, hogy ezekre az igényekre, problémákra válaszolok a termékeimmel.


A varrás az életed része volt előtte is, vagy abszolút autodidakta módon sajátítottad el a tervezés-készítés folyamatát?

Amikor kisgyerekek voltunk, és nem volt még ennyi ruhabolt, és az is drága volt, akkor anyukám rengeteg mindent varrt nekünk, a szabadidőnadrágtól a télikabáton át a koszorúslány ruháig. Sokat láttam, amint a háztartási helység kövén szab, aztán pedig a varrógép asztalánál szab. Ebbe nőttem bele. Az első kreációkat a Barbie babáimnak készítettem zokniból. A főiskolán inkább a mérnöki szemlélet dominált, sok mindent saját magam találtam és kísérleteztem ki a táskákkal kapcsolatban.

[gallery columns="2" size="medium" ids="10797,10798"]



Mikor tudtad, hogy ez több lesz, mint egyszerű, délutáni elfoglaltság? Korán jöttek az első sikerek?

Szinte tini koromtól folyamatosan készítettem táskákat egyedi megkeresések, kérések alapján. Az első komolyabb sikerek az oversize mami övtáskával jöttek, amelynek a prototípusát 2016 karácsonyán készítettem el. Ennek elsőre nagy sikere lett a hordozós anyukák között, hiszen addig nem volt a piacon divatos, stílusos és nagyméretű övtáska, amit kifejezetten hordozáshoz terveztek.


Milyen anyagokkal dolgozol és hogyan választod ki őket?

Most már a kínálat 99%-át olyan egyedi mintás softshell anyagok alkotják, amelyeket a férjemmel együtt tervezünk, majd egyedileg  gyártatunk. Ez egy strapabíró és vízálló, de nagyon könnyű anyag.


Melyek a legkelendőbb modellek, színek?

Nem tudok ilyet mondani, minden időszakban más a népszerű. Most például rengetegen keresik az nagyméretű hátizsákot, a vírus beköszönte után pedig a bicikli csomagtartó táskákat keresték sokan, amit pedig évekkel korábban fejlesztettünk ki, de valamiért nem lett
egyből népszerű.

[gallery size="medium" ids="10795,10796,10794"]


Egyedi igényeket is teljesítesz vagy erre nincs kapacitásod?

Egyedi megrendelésre már sajnos nem tudunk dolgozni.


Hogy fér bele a gyermeknevelésbe egy márka, van ehhez segítséged?

A férjem rengeteget segít, és nálunk a család és a háztartás menedzselése is teljesen közös munka szerencsére.


Mi ad ihletet, amikor egy új modellen dolgozol?

Mindig más inspirál, akár egy illat, egy természeti séta, vagy teljesen különböző dolgok összekapcsolása.


Számomra nagyon szimpatikus, hogy a földön maradtál az árakkal. Milyenek a visszajelzések ezzel kapcsolatban?

Mikor (2008 és 2012. között) divatújságíróként dolgoztam, akkor kezdtek elszaporodni a hazai márkák, ezek az első fecskék high fashion, drágább árkategóriában mozogtak, én már akkor azt vallottam, szükség van olyan hazai márkákra, amelyek ugyan a fast fashionnél drágábban, de azért megfizethető árakon dolgoznak. Én nem csak divatcikkeket gyártok, hanem mindennapos használati tárgyakat. Nálam fontos, hogy egy táska ár-érték arányban abszolút megérje, hosszú időt kiszolgáljon, de közben egy egyedi és egy szép darab is legyen. Szerintem ezek jól ötvöződnek a márkában.


Látni a weboldalon, hogy néhány ruhadarab is színesíti a kínálatot. Ezekből várható esetleg még több?

Igen, szeretném bővíteni. Egyelőre olyan dolgok kaphatóak, amelyekből magamnak készítettem, de nem akartam csak és kizárólag magamnak megtartani. A #nemtaskak kínálata valószínűleg bővül majd a jövőben is, most éppen a mellényt fejlesztjük tovább, készül hozzá hordozós betét, így elől hordozott babával is hordható lesz majd.

[gallery size="medium" ids="10807,10806,10808"]

 


Amikor nincs veszélyhelyzet, megtekinthetőek a táskáid személyesen is?

A táskáimmal a legtöbbször a Pici Piac vásáron lehet találkozni.


Készül már a 2021-es kollekció, vagy olyankor rukkolsz elő új modellel, amikor jön az ötlet?

Már javában dolgozunk a 2021-es tavasz-nyári kollekción, néhány hónapja már körvonalazódott a fejemben, mi is lesz a fő csapás, de erről egyelőre nem mondhatok többet.

[gallery columns="2" size="medium" ids="10810,10811"]

 


Végezetül, írj 3 dolgot a márkáról, ami jellemzi!

Egyediség, stílus, praktikum.

Igaz, hogy az interjú végére már ti is látjátok, mennyire szerethető a márka és a háttértörténete? Nagyon szeretem, amikor ilyen személyes történetek fűződnek egy márkához, sokkal könnyebb vele azonosulni. Az pedig, hogy még az anyagot is egyedileg tervezik, számomra azt mutatja, hogy tényleg szíve-lelke benne van ebben Lillának és a férjének is, nem csak azért csinálják, mert épp nincs jobb dolguk.

Nekem a mellény és a hátizsák a kedvencem, de ami nálam magasan a legnagyobb szerelem, az az oversize fodros ruha, az maga a T Ö K É L E T E S S É G, így nagybetűkkel. De minden darab praktikus és gyönyörű az oldalon és messziről ordít róluk, hogy itt minőségről van szó és nem 2 hónapra ruházunk be, ha valamelyik modell mellett letesszük a voksunkat.

[gallery columns="2" size="medium" ids="10804,10805"]

Remélem ti is ámulatba estetek és ha a fa alá már nem is, de rendelni fogtok magatoknak valamit, mert tényleg csoda, amit találtok a márka kínálatában, nekem jó pár darab kívánságlistás lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3516365924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniel Markus 2020.12.19. 13:51:11

Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA ékszer minimalista, trendi designjait! Webshop: https://www.marscha.hu Ezüst és aranyozott gyűrűk, nyakláncok, fülbevalók és karkötők! :)

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása