Fitness Diary - Az első eredmények

Nos, elég régen írtam FD bejegyzést. Az elmúlt hetekben 2 hét teljesen kiesett az edzés+kaja terén, a megfázás minden szakaszán átmentem, ettem, ami éppen jól esett, örültem, ha volt étvágyam, edzés pedig semmi.
Március első hetében úgy döntöttem, ideje sokkal komolyabb szintre helyezni az egészet, mivel semmi változást nem láttam magamon, a rövidnacis szezon pedig már kopogtat. 360 okos fordulatra kapcsoltam, végre 100%-osan tisztán étkezem. Csirkemell, rizs, sok zöldség, minden reggel zabkása, gyümölcs csak délelőtt, semmi édesség, semmi cukor, kenyér, liszt.

Kép 137

Bevásároltam magamnak ezekből és ez a tiszta étrend arra is rávett, hogy tevékenykedjek végre a konyhában, elvégre nem várhatom el édesanyámtól, hogy az én és a család többi tagjának kajájáért is ő feleljen. Élvezem, hogy sütök-főzök, tetszik! A kenyér már egyáltalán nem hiányzik, teljesen megszoktam, hogy abonettel helyettesítem, tudom sokaknak erről nehéz lemondaniuk, nekem szerencsére könnyen ment.

Kép 140

Pontosabb edzéstervet is készítettem magamnak, mint amit eddig csináltam, most a cardio és a koncentrált edzés naponta váltakozik, vasárnap pedig pihenek, szépségnapot tartok. Elkezdtem futni. Vettem egy rendes futócipőt és ezerszer jobb abban róni a köröket, ezért mindenkinek ajánlom, hogy szerezzen be ő is. Nem sokat tudok még futni, de magamhoz képest szép eredmény a legutóbbi 2,77 km futás. Egy tipp ahhoz, hogy ne akarjatok megfulladni: én úgy figyelek a levegőre, hogy 3 "lépés" egy levegővétel, 3 "lépés" egy kifújás, így a légzésem szabályos marad a futás teljes ideje alatt és nem lihegek 5 perc után, mint aki éppen a halálán van.

Kép 139

Kép 142

A biciklit is letettem, reggelente gyalog megyek munkába majd haza, csak a délutánra váltok vissza biciklire, hiszen a munka után mindig szaladgálok valamerre. De így napi 30 perc séta mindig meg van, zenével a fülben, annyira felpezsdítő! Sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok, biztos vagyok benne, hogy ebben a reggeli sétának is szerepe van. A napi izomstrapát vagy cardiot nap végén szeretem letudni, nagyjából 19 óra magasságában minden nap nekiveselkedem az aznapi feladatnak, így boldogan zárom a napot.

Kép 133
Figyelek arra, hogy naponta legalább 5x, 2-3 óránként egyek, így folyamatosan működik az anyagcserém. A reggelim kivétel nélkül minden nap zabkása gyümölccsel és egy bögre cukrozatlan kávéval. Tízóraira egy nagy bögre zöld tea, alma, puffasztott rizs és hasonló dolgok, ebédre pedig csirkemell,zöldség, barna rizs és ezek végtelen variálása. Egyre több receptet találok és mentek le, tetszik, hogy tisztán étkezek, mégis finomakat. A vacsorám abonettkenyér uborkával, paradicsommal, csirkemell sonkával,  vagy éppen főtt tojás egy kis zöldséggel, amihez éppen kedvem van.

Kép 141

 

Kép 136
A helyes táplálkozás mellé a megfelelő folyadék is nagyon fontos, napi1,5 liter citromos-uborkás vizet iszom meg, e mellett 1-2 bögre zöld teát, majd az edzések alatt és után még közel 1 liter vizet. A citromos-uborkás vizet nagyon hasznos dolognak tartom, rendkívül jó a vízhajtó hatása, segíti az anyagcserét, méregtelenít. Az arcbőröm ezerszer szebb, mióta sokat iszom, napok óta alapozót sem használok.

Kép 128
Március 16-án lemértem magam centikben és kg-ban is, ezeket felírtam, hogy 2 hetente mindig mérek. Nos, ez a 14. napom, mértem. Nem számítottam semmire, hiszen 2 hét alatt nem várhatok csodát. Csukott szemmel ráálltam a mérlegre. Kinyitottam és nem hittem a szememnek!! 3 kg-mal mutatott kevesebbet, mint legutóbb 2 hete. Szerintem el tudjátok képzelni azt az örömöt, amit átéltem. Nagyon régen láttam már ezt a számot a mérlegen. Végre 6-ossal kezdődik és ez volt az első kitűzött cél! Centiket is mértem, csípőből lement 3-4 cm, fenékből és combból pedig 1-2 cm. Hatalmas löketet adtak most ezek a számok, még jobban csinálni akarom, még többet le akarok faragni belőlük és tudom, hogy képes is vagyok rá. A futás és a tisztán étkezés segít abban, hogy "kisebb" legyek, az izmaimra ható edzések pedig abban, hogy formája is legyen a testemnek. Újabb 2 hét következik, remélem drukkoltok, hogy a következő 2 hét utáni mérésnél is legyen miről beszámolnom! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1316365142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angel anna 2015.03.31. 08:42:04

Szia! Gratulálok az eredményeidhez! csak így tovább! ;) De ha adhatok egy kis tanácsot, akkor az abonettet, sima rizst és a puffasztott rizst még hagyd el. Helyette sokkal jobb a puffasztott tönkölybúza, a barna rizs, a quinoa és a kuszkusz. ;) Szép Napot! Moon Angel

Norcsoo 2015.03.31. 17:38:48

Szia! Köszönöm szépen. :) Igen, azt nem írtam, nem sima rizst, hanem barnát eszem. :) Az abonettet és a puffasztott rizst/búzát pedig nem tudom lecserélni ezekre, mert helyileg elég szűkös a kínálat. :/ Pedig a quinoáról jókat hallottam. :)

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása