Manikűr inspirációk őszre

Bizony-bizony, már az őszről írok, ideje hangolódni! Én legalábbis nagyon unom már ezt a 35-40 fokos meleget, főleg szinte egész nap "bezárva" egy pár hetes babával, hiszen napközben mégsem vihetem ki ebben a kánikulában.

bed-2582795_1280.jpg

Így én fejben már az őszre készülök, az illatgyertyákra, a puha pokrócokra, a meleg pulcsikra, a Harry Potter filmekre... na meg az ilyenkor kedvelt színekre! Legtöbben szeretjük az ősz, a színes falevelek hangulatát magunkon is viselni, akár tudatosan, akár tudat alatt. Lassan elköszönünk a színes, nyári, neon színekben pompázó körmöktől is, amelyeket felvált a bordó, az okker sárga, a szürke minden árnyalata, jól mondom? Minták terén a pálmafás, kagylómintás alkotásokat lecseréljük levelekre, ágakra, kis rókára, persze csak, ha kedveljük a mintákat és nem csak egy szín pártiak vagyunk.

Bár egyre közkedveltebb a gél lakkozás, még mindig nagyon népszerű az otthoni körömfestés, már csak azért is, mert igazán relaxáló időtöltés, aminek a végeredménye csodás és ápolt, igazi 'kellemeset a hasznossal' program.

Ehhez a legfontosabb, hogy megfelelően ápoljuk a körmeinket, így kapunk igazán jó alapot a szép és tartós lakkozáshoz, ehhez ITT írtam nektek tippeket. Én alap és fedőlakkot is a Sally Hansen márkától választottam, amíg itthon készítettem a körmeimet, hosszú távon is nagyon elégedett voltam a termékekkel, a fedőlakk fénye pedig egyenesen csodás, tényleg gél lakk hatású. Emellett erős védőréteget képez a színes rétegen, így nem kezd kopni, pattogni 3 nap múlva, nekem általában kibírt így egy hetet mindig a lakkozás.

sfedo.jpg

Alapként általában egy körömerősítő terméket választottam. Az alap használata sose maradjon el, így kerülhető el, hogy a különböző színes lakkok megfogják a körömlemezt, sokszor tapasztaltam, hogy a piros színt lehetetlen lemosni és egy-egy árnyalat pedig sárgára színezte a természetes körömlemezemet. Persze egy jó alap a tartósságért is felel, így tényleg ezzel kezdjetek!

shala.jpg 
Jöhet az izgalmasabb rész, a színek, minták, formák! Formákról is kell szót ejteni, hiszen nem mindegy a megfelelő kiválasztásához, hogy mit dolgozunk, mennyire vannak igénybe véve a körmeink napközben, mi áll jól az ujjainkhoz. Nekem például nagyon tetszenek a kocka/szűkített kocka körmök, de mivel míg dolgoztam, egész nap a billentyűzetet koptattam, így hamar elkoptak és lekerekített sarkú körmöket kaptam. Ellenérv számomra még az is, hogy elég vastagok az ujjaim, így a mandula forma áll jól, ami optikailag nyújtja őket. Érdemes kísérletezni, hogy mi áll jól és melyik a praktikus a mindennapokra!

492b7808aea446891583c8dcfbff147b.jpgkép forrása: Pinterest

Színek terén is oda lehet figyelni arra, hogy mi áll jól a bőrtónushoz, de én ezt például sosem vettem figyelembe, a kedvem volt a mérvadó, hogy melyik szín mellett döntsek. Tipikus őszi színek természetesen a piros és bordó árnyalatok, a mély lilák, a sötétebb olíva zöldek, a kék mélyebb árnyalatai, a sárgás tónusok, illetve a minden évszakban nyerő nude színek is jöhetnek!

 keep.png

Erre az egyik legjobb választás az essie nails körömlakk, amiről elég csak elolvasni az értékeléseket és titeket is meg fog győzni. Hosszú évek óta az egyik legsikeresebb körömlakk márka külföldön és az elmúlt években kis hazánkban is egyre kedveltebb. Szerencsére rengeteg árnyalatban kapható, így minden évszakra találunk megfelelő színeket a kínálatban. Árban magasabb, mint a legtöbb drogériás körömlakk, de minőséget és tartósságot kapunk cserébe.

 A sima lakkot a legegyszerűbben és leggyorsabban gitterekkel tudjuk feldobni! Ehhez szerencsére már rengeteg termék lehet segítségünkre, de még mindig a csillámos lakkok a legjobb választások. Lehet akár egy körmöd csillogó vagy több, a lényeg, hogy máris extrább lehet!

nail-polish-944858_1280.jpg

Aki érez magában kreativitást és magabiztosak a kezei, az bátran fessen mintákat is az alap színre! A legegyszerűbb is feldobja a manikűrt, így senki ne érezze rosszul magát, amiért nem egy Picasso, így is tud csodákat alkotni. A legfontosabb hozzá egy vékony, precíz ecset, amivel egyszerű indákat, leveleket festve máris fel tudjuk dobni körmeinket.

minta.jpg

 Az őszi színek, a gitterek és az egyszerű minták mellett persze itt vannak a "bonyolultabb" alkotások is, inspirációként saját alkotásokat hozok nektek. Apró lépésekben elkészítve rá fogtok jönni, hogy nem is olyan nehéz mondjuk felfesteni egy rókát erre a kicsi felületre, illetve mint minden, gyakorlással ez is fejleszthető. Körömlakkal is megvalósíthatóak, hiába szárad gyorsan, éppen ezért kell apróbb lépéekben haladni!

Remélem, hogy tudtam nektek tippeket, ötleteket adni, na meg a kedveteket is meghoztam a hangulatos őszhöz és a változatos körmökhöz!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr818200949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása