Hozd ki a szettedből a legtöbbet!

Akár egyszerűbb, akár különlegesebb ruhadarabot vásárolsz, igyekezz többféleképpen viselni, így máris olyan, mintha többet vettél volna és jobban ki tudod majd használni.

 

A mai szettemnek két ilyen darabja is van, az egyik az ing, a másik pedig az ékszer, amit választottam hozzá. Szerettem volna egy olyan outfitet viselni, ami egyszerre csinos, mégis hanyag, amit tökéletesen tudtam hozni a csizma és az ing kontrasztjával. Kis személyes és örömteli infó: Végre vásároltam egy csoda Canon masinát és ezek az első outfit fotók vele, remélem tetszeni fognak. Itt éppen a lehető legborultabb, legszürkébb időjárásban fotóztunk, de nem várhattam tovább! :D

Az ing hosszabb és bővebb fazonú is, ezért szűk nadrággal és magas szárú-és sarkú csizmával viseltem, hogy ne legyen túl laza. Az ékszereket nem vittem túlzásba, hogy mégse legyen túl "összerakott", így csak egy órát, egy gyönyörű gyűrűt és ezt a többfunkciós kék csodát viseltem.

Azért többfunkciós, mert karkötőként, nyakláncként és övként is viselhető, utóbbival tudtam az inget is csinosabbá tenni azzal, hogy a derekamra kötöttem, így máris egy fokkal nőiesebb lett az összhatás, egy kicsit hangsúlyosabb lett a derekam.

Táskából is kék árnyalatút választottam, kis mérete jól mutatott az ing bő szabásával és a fontos dolgok éppen elférnek benne. A gyűrűmön egy gyönyörű rózsakvarc van, a napokban érkezett és azóta abszolút szerelem, imádom!

Az óra egy fekete bőr szíjas Daniel Wellington, jól passzolt a nadrág színéhez és az ing fehér csíkjaihoz is, nagyon illik a szetthez. (A kódom továbbra is érvényes a DW weboldalán, 15% kedvezményhez: noras15). Ennél több kiegészítő szerintem nem is kellett, így hangsúlyos maradt az ing és ez is volt a célom.

A csizmám az idei téli nagy szerelmem, a Deichmannban csaptam le rá, hiába magas a sarka, a platform miatt nagyon kényelmes, így a mindennapokra tökéletes, a hét felén biztosan ezt viselem. Eléggé nőcissé tette a szettet, de mégsem túlságosan, így nem is tudnám más lábbelivel elképzelni ezeket a fotókat.

csizma - Deichmann
nadrág - bonprix
ing - H&M
táska - Brittas
gyűrű - Zenzero
karkötő-nyaklánc-öv - Bigi's
óra - Daniel Wellington

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6916365598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása