Így öltözz a sapkádhoz!

Azt hiszem, ez lesz az év utolsó divatanyaga, ezért elhozom végre azt az outfitet, amit fejben legalább két hónappal ezelőtt már összeraktam. Végre össze is állt!

 

Ha jól emlékszem, ez az eddigi egyetlen olyan szett, amit még nem viseltem élesben, csak fejben összeraktam és meg akartam örökíteni. Olyan, mint ahogyan én azt elképzeltem, ezért nagyon szeretem a fotókat. Annyira enyhék most a napok, hogy bőven elegendő egy kis dzsekit felkapni, ami félig öröm, félig szomorú, mert én azért vágyom a hóra.

A szett fő eleme a sapka volt! Amikor megvásároltam, tudtam, hogy ezzel a zöld ruhámmal remekül mutatna és mivel nem túl nőcis sapkáról van szó, a vagányabb irányba szerettem volna elvinni, ezért a bakancs és a dzseki. Hogy mindezt kicsit megkeverjem és finomítsam, választottam egy hangsúlyosabb nyakláncot, amely mind a zöldhöz, mind a feketéhez nagyon jól passzol.

A szemüveg a párom ötlete volt, aki egyébként minden outfit fotómért is a felelős, ezért nagyon hálás vagyok neki, mert nem zajlanak mindig gördülékenyen ezek a fotózások.

A kiegészítőket sem hagyhattam ki a sorból, így jöhetett a szegecses, kolibris táskám, ami egyszerre vagány és abszolút trendi, imádom ezt hordani. A barna bakancshoz barna órát választottam, hogy azért mindenben meg legyen az egyensúly is.

 

A karkötő nálam sosem maradhat el, ezúttal is az ásványokra szavaztam. Két külön márka abszolút más terméke, így együtt mégis nagyon jól mutattak szerintem, remekül kiegészítették egymást, ez valószínűleg annak köszönhető, hogy mindkettőben van rózsakvarc.

Összességében imádom ezt a szettet és éppen olyan, mint ahogyan én azt fejben elképzeltem. Kényelmes, vagány, mégis stílusos és egy kicsi nőiesség is megbújik benne. Nagyon szeretem keverni a kicsit erősebb darabokat a nőies vonallal, szerintem nagyon izgalmas és különleges szettek kreálhatóak vele úgy, hogy az hordható marad.

Ilyen az, amikor az egész szett egy kiegészítő, jelen esetben egy sapka köré épül. Izgalmas úgy öltözködni, hogy egy karkötőt vagy övet választasz ki előbb és ahhoz keresed meg a többi darabot. Próbáljátok ki ti is!

 

bakancs - Deichmann
ruha - Bershka
kabát - butik
nyaklánc - EFZSÉ
TÁSKA - ezsubegz
karkötők - Bigi's, Chillearrings
óra - Daniel Wellington
sapka - H&M
szemüveg - Retro

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8716365610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása