Megvalósult álmaim fotózása

Ne arra gondoljatok, hogy 20 kéz sürgött körülöttem és folyamatosan villogott a vaku és cserélték a szettjeimet. Ez annál sokkal csendesebb fajta.

 

Tudjátok vagy sem, a blogra a párom készíti az outfit fotókat, amiért nem lehetek elég hálás, mert mindig nyúzhatom egy-egy képért, kitart és jól is csinálja. Régóta szerettem volna megvalósítani egy havas fotózást, de sosem esett elegendő. Ezen a télen bár eddig többször esett már hó, mire fotózhattunk volna, elolvadt én pedig szomorúan mérgelődtem. Egy hete viszont az egész országon egyöntetűen esett, rengeteg, én pedig tudtam, hogy ez lesz az én időm!

Fogtuk hát magunkat, a fényképezőt és a szakadó hóban kimentünk egy csendes helyre, mondanom sem kell, karikára fagytunk és tudtam, hogy ez most nagy kérés volt, de végül beláttuk, hogy a képekért megérte, mert imádjuk őket mindketten. A szettet kötöttnek és fehérnek szerettem volna, így jött a kedvenc sapkám és pulóverem.

 A vörös rúzs is az alap terv részét képezte és hogy ne legyen egyedül, színben hozzá passzoló nyakláncot választottam aznapra. Így volt kerek a szettem, nekem ez illet a havas összképbe.

Örülök, hogy végre sikerült összehozni és remélem, lesz még rá alkalom, mert vicces volt kijutni a helyszínre, állni a szakadó hóban és közben nem mutatni, hogy majd' megfagyok közben.

sapka - F&F
pulóver - Tally Weijl
nyaklánc - EFZSÉ
karóra - Daniel Wellington

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3616365626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása