A steppelt minta idén is nagy sláger lesz

A kis rombusz varratokkal díszített kabátok, pulóverek és a csizmákon, táskákon díszelgő berakások 1-2 éve jelen vannak és úgy tűnik, idén is tele lesz velük a tavasz.

 

Van, amikor egy-egy ruhadarabon már túlzásba viszik, de erre nem is pazarolnék több helyet a cikkben. A mai főszereplő egy csoda kék kabát a fent említett mintával. Nagyon sportos a fazonja, amelyet tovább erősítenek a fehér sávok, viszont olyan könnyed, mint a tavaszi szellő. Az most mellékes, hogy egyébként idén volt már alkalmam felvenni, hiszen ekkor készültek a fotók. Igen, éppen a hatalmas téli hideget várjuk éppen, érdekes...

Szóval, szerettem volna, ha a kabát marad a szett leghangsúlyosabb darabja és tudtam, hogy ezt fekete ruhával fogom elérni, így jött egy egyszerű, enyhén magasított derekú fekete farmer (még hogy a fekete karcsúsít, hello, combok!...) és egy fekete-fehér póló, amely egyébként egyedi tervezésű, már amennyire egy szöveg megkreálása és a megfelelő betűtípus kiválasztása tervezésnek számít.

A bakancsom az kb. levakarhatatlan rólam, előszeretettel viselem ruhákhoz is, egyszerűen tökéletes, nagyon örülök, hogy megvásároltam. Szerintem ehhez  szetthez is jól passzol, bár tényleg szinte bármihez el tudom képzelni.

A kiegészítőket nem vittem túlzásba, felvettem az egyik karórámat, a neves nyakláncomat (ami egyébként szinte mindig rajtam van) és itt ki is fújt. Azért, csempésztem egy kis izgalmat a megjelenésembe, egy lila rúzst választottam a kék kabát mellé és nekem nagyon tetszett ez a páros.

 

Összességében ez egy kényelmes, egyszerű, szaladgálós szett, én is egy séta alkalmával raktam össze, a kabát pedig mint említettem, instant szerelem és alig várom, hogy a nap elég erős legyen ahhoz, hogy felmelegítse a levegőt és ebben hasíthassak.

bakancs - Deichmann
farmer - H&M
póló - egyedi tervezés (kreativator.hu)
kabát - Mayo Chix
karóra - Daniel Wellington (15 % off: KATA)
rúzs - Avon, Hot Plum árnyalat

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2216365640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása