Futócipőben is lehetsz csajos!

Mindig igyekszem nektek olyan outfit bejegyzéseket hozni, amelyekben tényleg azt tudom megmutatni, hogy miket viselek  hétköznapokon. Ezt sokszor kevésnek érzem, de ez vagyok én és ettől hiteles az, amit csinálok.

 

Hozhatnék én is designer cuccokat, amiket senki nem venne fel az utcára és kölcsön cuccokban is parádézhatnék, de minek? Ma is egy olyan összeállítást hoztam, amely nagy kedvencem a hétköznapokon és végre igyekszik a tavasz, így sűrűn tudom majd viselni. Rájöttem öltözködés közben, hogy mindegyik ruhadarab nagy kedvencem is egyben, így 100 %-ban én vagyok. Ja, meg fancy háttereim sem lesznek soha. A képeket most egyébként telefonnal szerkesztettem, kíváncsi voltam, mit lehet belőlük kihozni és imádom őket!

Nagyon szeretek sportosan öltözködni, közelebb áll hozzám, mint a csajos vonal, de egy kis nőcis színnel, mint a rózsaszín, a lazább szetteket is csajosabbá lehet varázsolni. Ezt a Nike futócipőt nem sokszor mutattam még a blogon, egyedül EZ a szett rémlik, pedig amint beköszönt a jó idő, le sem lehet rólam robbantani, tervezem is, hogy ezt a fazont fogom még 1-2 színben beszerezni, mert iszonyat kényelmes.

Egy új farmerral (bonprix farmerok) vettem fel és jelenleg ez a TÖKÉLETES FARMER számomra. Mindig gondban vagyok, mert ha jó derékban, akkor tuti rövid, ha pedig megfelelő a hossza, akkor nagyobb az ülepe és a többi. Ennek tökéletes a színe, a dereka és a hossza is, így lehet, hogy ebből is beszerzek még néhány színt.

Szeretek pólókat viselni, farmerhoz a legjobb választás, ezt a fazont pedig kimondottan szeretem, a H&M basic kollekciója és ebből is van itthon 4 szín, ajánlom nektek is, szuperül tartja magát! A fekete póló szerintem egyébként is alap mindenki gardróbjában, így nem árt beszerezni egyet.

Ami még nagy kérdés számomra a farmerok mellett, azok az övek. Itt helyben nem kapni bőr övet, neten pedig valahogy mindig kimaradt a kosaramból, de most úgy gondoltam teszek végre egy próbát ezzel az arany csatos darabbal (bonprix kiegészítők) és bejött! Végre nem kell havonta új övet vennem, mert a műbőr övek pikk-pakk elkopnak és utána már nem mutatnak a legszebben. Tervezek még egy barnát is beszerezni, remélem sikerrel járok majd.

A kabát és a táska tette csajossá a szettet, ezekkel a pink színekkel nem tudok betelni és szerintem tényleg megadják a szettnek a nőcis hangulatot, a sportcipő ellenére is. A kabát új szerzemény a Mayo Chixtől és instant szerelem, nagy szerencse, hogy sikerült lecsapnom rá, Mitten néven találjátok meg. A táska a tavalyi szerelmem a Brittastól és végre eljött az ideje, hogy ismét viseljem, őt Triangolo néven találjátok meg a márkánál.

Hát persze, hogy egy fekete Daniel Wellington karóra és a kedvenc Krisztina Lango karkötőm is felkerült a csuklómra, ezek nélkül sem sűrűn látni a hétköznapokban, hatalmas kedvenceim.

A másik csuklóm sem maradt üresen, oda Bigi's karkötők kerültek, a szürke az egy páros karkötő egyik fele, a feketén pedig egy édes swarovski pillangó van, igazán visszafogott darab.

cipő - Deichmann
farmer - bonprix
póló - H&M
öv  bonprix
kabát - Mayo Chix
táska  Brittas
óra - Daniel Wellington
karkötők - Bigi's, Krisztina Lango

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6016365648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása