Esti rutinom friss anyukaként

Igazából nem is teljesen esti és nem is tudom, ki számít friss anyukának,- 3 hónapos a kislányom - de a lényeg, hogy így is kell időt szánni magatokra, ezzel a poszttal hátha motivállak titeket.

ixcfwrgr.jpg

Ez megint olyan régi klasszikus témájú bejegyzés lett, mint a legutóbbi, de nagyon jól esik most ilyeneket írni és még jobban esett hozzá saját fotókat készíteni. Szülést követően, amikor hazaértünk a kórházból, egy alapos arcápolásra vágytam és erre azóta is minden lefekvés előtt nagy hangsúlyt fektetek. Várandósság alatt gyönyörű lett a bőröm, ezt szeretném megőrizni és úgy tűnik, sikerül is.

img_9268.jpg

Arctisztításra egy jól bevált párosom van, évek óta hű társam a Foreo arctisztító készülékem, 4 éve használom már, alaposabb, mintha csak egy arctisztító gélt használnék. Nekem nem a tölthető, hanem a cserélhető elemes verzió van meg, ez talán valamelyik mini termék, nem tudom már pontosan. Jelenleg egy Bioderma arctisztítót használok hozzá, ezt is többször újravásároltam már.  Időnként kipróbálok másikat, aztán mindig visszatérek ehhez, mert ez az egyetlen, ami nem szárítja ki a bőrömet. Alaposan tisztít, kíméletesen, soha semmilyen problémám nem volt vele az elmúlt években.

Hetente 1-2 alkalommal arcradírt is használok, ebből is van 2-3 termék, amiket szeretek, most éppen megint a Bioderma Sébium radírját használom, a hideg évszakokra pont elegendő, mert nem túl durva, nem tudom vele "túlradírozni" a bőrömet és nem válik érzékennyé az időjárásra, de közben mégis eltűnnek az elhalt, kiszáradt hámsejtek és friss, puha arcbőrt kapok.

img_9272.jpg

Arcpakolást hetente egyszer használok, abból is éppen egy olyan van itthon, amit már korábban is használtam. Az utóbbi években több Revolution arcápolási terméket is kipróbáltam, beváltak eddig mind, de ez a rózsaszín agyagos arcmaszk tényleg szépen tisztítja a bőrömet. Arcpakolásból én valamiért azokat szeretem, amelyek "látványosan" száradnak, úgy érzem, ezek biztosan hatnak is.

Esti hidratálóként egy Nuxe olajat használok, ami elsőre kicsit "drágá(bb)nak tűnhet, de maximálisan megéri az árát, mert nagyon lassan fogy, tökéletesen hidratál és az illata is fantasztikus. Éjszakára nagyon régóta olajakat használok az arcomra, nekem egyáltalán nem nehezíti el a bőrömet, pedig nem túl száraz. A hidegebb hónapokban még jobb választás, szerintem megéri tenni vele egy próbát.

img_9269.jpg

Az arcápolásom nagyjából ennyiben merül ki, nem használok különféle szérumokat és hámlasztókat, meg ki tudja miket, mert egyszerűen nem értek hozzájuk.

A hajamra nagyon vigyázok az utóbbi években, végre elmondhatom róla, hogy hosszú, amire régóta ismét vágytam már. A várandósság alatt pedig még szebb lett, mint valaha, viszont az "átka" is utolért, elkezdett hullani, de ezen csak az idő segít, így a bosszankodáson kívül nem sokat tudok ellene tenni. Szerencsére nő is, mint a fene, tele vagyok babahajakkal, amit a kislányom már nagyon jól el tud kapni. Hajápoló termékek terén sokszor kísérletezem, de most úgy érzem, megtaláltam a tökéletes párost. A TIGI Catwalk Oatmeal&Honey sampont használom, ebből korábban a hajpakolást használtam és imádtam, bíztam benne, hogy  a sampon is jó lesz majd. Így is lett, a hajam nagyon puha akkor is, ha csak ezt használom és az illata.... az illata kérem olyan, hogy az embernek kedve támad utána megkóstolni a haját.

img_9271.jpg

Hajpakolást is igyekszem minden alkalommal használni, ebből pedig már többedjére vásároltam újra az Alfaparf egyik termékét, egyszerűen tökéletes. A szőke hajamat remekül hidratálja, nagyon-nagyon puha lesz tőle, kevés kell belőle, egyszerűen imádom.

Amikor nagyon bele akarok merülni a hajápolásba, olyankor bevetem a Steampod krémemet is, amiről egyszer írtam már nektek egy egész bejegyzést. Nem csalás, nem ámítás, valóban extra puha lesz tőle a haj!

Hajmosós napon mindig befestem a szemöldökömet is, erről is írtam már nektek korábban. Évek óta a Refectocil Eyelash&Eyebrow festéket és oxit használom hozzá, nem is tervezek mást kipróbálni. Bár tetoválva van a szemöldököm, a korrekcióra már nem jutottam el, addigra várandós lettem, így csak festve tökéletes egyelőre, de úgy igazán! Így heti egyszer megcsinálom, míg a hajpakolás hat a hajamon, addig a szemöldökfesték is végzi a dolgát. 1,5-2 hétig látszik az eredménye, de én hetente szeretem felfrissíteni, ha már a hajam folyton copfban van a babakezek elől, akkor legalább a szemöldököm legyen rendben.

img_9273.jpg

Utolsó lépés egy új termék a rutinomban, még pedig a The Body Shop shea testvaja, ami nem véletlenül a márka egyik sláger terméke! Isteni az illata, kellően hidratálja a kiszáradt bőrt és 200 ml kiszerelése is bőven elég egy időre, mindennapos használat mellett is. Legfőképpen a lábaimra használom, de esténként kézkrém helyett is ezt szoktam bevetni.

 Nagyjából ez az a rutin, amit minden nap/héten követek tudatosan. Tudom, semmi fancy meg luxi dolog, de nekem ezek beváltak több közülük évek óta, így remélem, hogy hasznát tudjátok venni az ajánlómnak ti is. Ne feledjétek anyucik, mindenkinek jár legalább ennyi énidő!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr618243159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása