Amikor a fotók úgy sikerülnek, ahogyan azt megálmodom | outfit

Nagyon régen fotóztunk már, szerintem nem is emlékszem, hogy mikor volt az utoljára, hogy na, akkor most elindulunk fotózni. Most viszont volt egy ruha, amit tudtam, hogyan szeretnék viszontlátni a képeken és éreztem, hogy ezek most jók lesznek. Úgy is lett!

Nehéz helyszíneket találnunk, vidéki kisvárosban lakunk, de most kifigyeltem egy kis mezőt még a hétvégén és oda mentünk vissza, tudtam, hogy az tökéletes lesz. Szúnyog annyi volt, mint égen a csillag, a fotózás végére csupa pötty voltam, így bíztam benne, hogy tényleg jók lesznek a képek és megérte a sok csípés. Nos, mivel itt a bejegyzés... megérte!

A ruha egy csajos, de valahogy mégis laza darab, csodás részletekkel, mint a harang ujj és a nyaknál megkötős megoldás (bonprix ruhák). A felső rétege siffon, de hogy ne legyen átlátszó, van egy alsószoknya rétege, így ha fel is fújja a szél, lehetetlen a villantás. Szerintem szuper lehet magassarkúval, tornacipővel is és bár a képeken nem látszik, én most a kedvenc Ipanema szandálommal viseltem.

Ha már mező, akkor fel kellett avatnom az új szalmakalapomat is (bonprix kiegészítők) és remekül illett az összképbe, na meg nem hunyorgok minden képen, ami nem utolsó szempont egy jó fotóhoz. Ilyen nagyobb karimájú kalapom nem volt még, féltem, hogy kényelmetlen lesz, de egyáltalán nem volt az, jó szolgálatot fog tenni a nyaraláson is.

A fenti képen talán látszanak a kiegészítők, amiket egyébként régóta nem viszek túlzásba. Mindig rajtam van a Pandora karkötőm, egy Bigi's hegyikristály, két általam készített Chillearrings karkötő és most felvettem a kedvenc Krisztina Lango darabomat is ezek mellé.

Bár fekete ruha, hosszabb ujjakkal, nyáron is szeretni fogom, mert kellően lenge, így nem fogom megvárni az őszt azzal, hogy viseljem, amikor csak kedvem tartja. Nagyon szeretem a nem tapadós darabokat, ezekben érzem jól magam, ezek tükrözik a stílusomat.

Összességében ez egy nagyon egyszerű szett, nem áll túl sok darabból, de mégis különleges és abszolút én vagyok.

 

[x]

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr916365880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása