DIY: Borítéktáska

Sziasztok! Hozom végre az első DIY bejegyzésemet, remélem tetszeni fog Nektek. :) Amit ma elkészítettem, az egy borítéktáska. Lelövöm a poént, szerintem isteni lett és nagyon egyszerű elkészíteni.

Amire szükségünk lesz:

  • műbőr
  • tű és cérna
  • erős ragasztó
  • gemkapocs vagy biztostű
  • olló
  • egy nehezebb tárgy
  • vonalzó
  • szabókréta

Egy videó alapján készítettem a táskát, az abban megadottak szerint dolgoztam. Elsőként vegyünk egy darab műbőrt, amely 100 x 35cm-es. Én méteráruban szereztem be egy 140 x 40 cm-es darabot, ezért fizettem mindössze 1040,-Ft-ot, amely árért valljuk be, nem igen fogunk borítéktáskát kapni.

Ha ez megvan, egyszerűen hajtsuk félbe az anyagot úgy, hogy a fonákja legyen kívül és varjuk össze a 2 szélét. Én kézzel varrtam, de így is tökéletes lett, szóval akinek nincs otthon varrógép, az ne csüggedjen, essen neki bátran kézzel is. :)

 
Ezután csak fordítsuk vissza és egy ilyen zsákocskát kapunk. :D Nézzük át a varrást, most még korrigálhatunk rajta, ha valahol nem lett elég szoros. :)
 
 
 
Ezután hajtsuk be a zárt sarkait, majd hajtsuk fel. Fogjunk egy erős ragasztót és a felhajtott rész két szélét ragasztózzuk be, nyomjuk jól oda, majd tegyünk rá egy nehéz tárgyat, hogy lenyomja és kellőképpen megfogja a ragasztó. Én Moyra műkörömragasztót használtam, akinek van türelme, használjon 24 órás két komponensű ragsztókeveréket, az biztosan tartósabb lesz.
 
Nincs más hátra, mint a felső, nyitott sarkait is behajtani, de fontos, hogy itt ne ragasszuk le, hiszen ez lesz a táska "szája". Ha behajtottuk, az így kapott háromszög csúcsát dugjuk bele az alsó háromszögbe és készen is vagyunk! :)
 
 
Én azonban itt nem álltam meg, rojtot is kapott a táska. A kimaradt műbőrből vágtam két hosszú, nagyjából 5cm-es csíkot és ezt felvágtam 0,5cm-es csíkokra. Félbehajtottam hosszában és átfűztem egy táskafül tartó karikán, majd a karikát felvarrtam a táskára. Így nem csak díszt kapott, de pántot is tudok rá csatolni, ami sokszor praktikusabb, mint egy csak kézben fogható táska. :)
 
 
Már csak egy dolog van hátra: gyönyörködjünk az új táskánkban, viseljük és bátran mondjuk el, hogy ezt bizony mi készítettük.:)
 
 
 
Tetszik Nektek? Aki elkészíti, az mindenképp küldje el nekem e-mailben, a címet az oldalsávban megtaláljátok a többi elérhetőségnél.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr616365064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása