Ebay-es szerzeményeim - avagy last minute ötletek karácsonyra

Sziasztok! Elég sok mindent rendeltem mostanában ebayről, posztot is régen írtam már róla, gondoltam az első megérkezett adagot meg is mutatnám Nektek, hiszen még ideérhet karácsonyig. :) Mindenhez írok árat és a linket, ahonnan meg tudjátok őket rendelni.

Telefonhoz

Aki követ valahol, az már tudhatja, hogy imádom a telefontokokat, mert nem csak védik azt, de szuperül is néznek ki. Ezt a Bird's nest tokot már ezer meg egy éve meg akartam rendelni, hiszen ilyen volt/van a PLL-ben Hannanak és nagyon megtetszett, de eddig mindig kikerült a kosárból. Most azonban megrendeltem és milyen jól tettem, nagyon mutatós! iPhone 4/4S-re és 5-re kapható.

Kép 1155

244~HUF - INNEN

Mivel a karácsony nagy szenvedélyem, így tudtam, hogy idén a telefonomnak is szeretnék valami ünnepi "öltözéket". Hosszas keresgélés utána erre a tokra esett a választásom, nagyon aranyos, vidám mintája van. :) iPhone 4/4S-re kapható.

Kép 1154

415~HUF - INNEN

Az ünnepi dísz teljessé tételéhez kerestem egy hangulatos jackdugó díszt is. Imádom a havat, így amikor megláttam ezt a gyönyörű hópihés darabot, azonnal meg kellett rendelnem! :)

Kép 1164

213~HUF - INNEN

Ékszerek

Menthetetlen ékszer-mániás vagyok, de szerencsére a bizsut is imádom, így nem kell temérdek pénzt kiadnom, amikor megtetszik egy-egy adott darab. Ez a piros-arany nyaklánc először menta-arany kombinációban tetszett meg még nyáron, de még csak most rendeltem meg. Imádom! Azóta már sokszor volt rajtam, remekül kiegészíti az egyszerű felsőimet. Nem kizárt, hogy lecsapok szépen lassan a többi színre is. :)

Kép 1156

887~HUF - INNEN

Ezt a darabot egyszerűen csak megláttam és megszerettem, nem is vártam igazán, de amikor kibontottam a csomagot, szerelembe estem vele! A fekete-arany szerintem az egyik legjobb színkombináció, így bármely színhez viselhetjük.

Kép 1157

436~HUF - INNEN

Ezt az édes, cicás nyakláncot aukción nyertem el 156!!! forintért. Igen, ennyit fizettem érte csupán. :D Régóta tetszenek azok a nyakláncok, melyeken a medál egy nem túl feltűnő, apró darab, ezért gondoltam, ez is jól jöhet. Szép-szép, de szerintem elajándékozás lesz a sorsa.

Kép 1158 Kép 1159

 

Karkötőt valahogy sosem tudok választani, nem találok olyan igazán woow hatásút. Tettem egy próbát ezzel a csajos, édes darabbal. Ajándék lesz belőle. :D

Kép 1162

220~HUF - INNEN

Ezt  medált azért rendeltem, mert azt hittem, nyaklánc is jár vele, de nem. Csodaszép, elképesztő kidolgozású darab, de nincs olyan vékony ezüst láncom, amint ez jól is mutatna, már pedig a vastagabb darabjaimon nem hiszem, hogy kellően bájos volna. Vagy tartogatom, vagy elajándékozom.

Kép 1167

479~HUF - INNEN

Végezetül egy sapka. SZE-RE-LEM. Egyébként is imádom a sapkákat, 6-7 darab biztosan van itthon, a piros szín a mindenem, így ez a darab igazi telitalálat nálam. Máris éjjel-nappal hordom, egyszerűen tökéletes. :D Ebből a barátnőmnek is rendeltem, királykék színben, ami szinte dupla annyiba került, mint az én pirosam, ezt nem értettem.

Kép 1171

418-900~HUF - INNEN

Számomra most ez a tökéletes óra! Imádom! Ma jött meg, máris a kezemen volt, egyszerűen kecses, vagány, szép, tökély. Ez most a kedvenc órám, nagyon fogjuk egymást szeretni.

Kép 1161

10799796_877966608881270_893043390_n

727~HUF - INNEN

Úton van még jó pár csomagom, azokról is írok majd Nektek egy bejegyzést, ha szeretnétek. Még nem késő karácsonyra rendelni, remélem elnyeri valamelyik a tetszéseteket.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5416365080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vanilia Rose 2014.11.17. 14:34:47

Nagyon jó dolgokat vettél!:) Pont egyik nap gondolkoztam, hogy csinálok egy bejegyzést az ilyen csomózott nyakláncokról. Testvérem párja nagyon ügyes és talán ilyen nyakláncokat más is szeretne készíteni, hisz olyan egyszerűek. (de nagyszerűek. :) )

Norcsoo 2014.11.21. 16:03:07

Köszönöm! :) A blogon is találsz DIY bejegyzést csomózott nyakláncról, én is foglalkozom velük. :)

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása