Tavaszi outfit tippek kismamáknak

Bár épp 7 fok van kint és erősen süvít a szél, azért mindannyian bízunk benne, hogy nagyon közel jár már a tavasz! Eltehetjük a nagykabátot és az ormótlan, ám meleg bakancsokat a következő szezonra és előkerülhetnek a lezser, rétegezhető ruhadarabok.

capture-20230315-135709.png

Amikor szett ötleteket keresünk, olyankor manapság a Pinterestet és az Instagramot kezdjük el bújni, míg 10 évvel ezelőtt a divatlapok oldalait csaptuk fel ilyenkor. Én magam Pinterest párti vagyok, hiszen tematikusan tudok keresni, így ha egy pink pulóver viseléséhez keresek ötleteket, biztosan találni is fogok. Most is ezt tettem, viszont mivel várandós vagyok, így arra próbáltam meg tippeket keresni, miként tudok így is csinosan, de kényelmesen felöltözni a mindennapokra. Szuper ötleteket találtam, van, amihez már be is szereztem 1-2 alapdarabot, így konkrét lelőhelyet is tudok nektek írni, ha valami nektek is megtetszik.

Én az a fajta kismama vagyok, aki alig várta, hogy nőni kezdjen a pocakja és mutogathassa bátran. Vannak viszont azok, akik inkább minél tovább próbálják meg rejtegetni, bár egy idő után valljuk be, erre nem sok esély van.

Amit tudtam, hogy végre ki szeretnék használni, azok a szoknyák és ruhák. Mivel alapból nem vagyok elégedett az alakommal, így kerültem a feszes szoknyákat és ruhákat, de most, hogy büszke vagyok kerekedő pocakomra, eljött végre az én időm! Nagyon tetszett másokon a manapság oly' nagy divatnak örvendő egyenes szabású, bordázott szoknya és ez is volt az egyik első darab, amit beszereztem innen. Nagyon tetszik, amikor egy ilyen egyszerű szoknyába betűrik a szűkebb vagy éppen lezserebb pólót és a szabása miatt gyönyörűen kihangsúlyozza a pocakot.

Ugyanez igaz a lengébb szoknyákra is, főként a plisszírozott anyagúakra, amelyeket szintén messziről kellett eddig kerülnöm, mert borzalmasan álltak. Ezeket a mindennapokra egy egyszínű pólóval és tornacipővel is be lehet vetni, de egy csinosabb blúzzal és cipővel alkalmakra is megállják a helyüket.

Előkerülhetnek a szűk ruhák is! Nekem ezekből is nagyon tetszik a bordázott, be is szereztem egy feketét a Retro kínálatából. Nagyon kényelmes, nem nyúlik ki napközben sem a térdénél vagy bárhol és akciós is, szívből ajánlom! Persze ezekből is jöhet minden szín, a jó idő beköszöntével pedig szeretnék belőle 1-2 ujj nélküli, pántos verziót is beszerezni. Azért is jó választás, mert nem kell gondolkozni, hogy mit mivel párosíts, csak beleugrasz és mehetsz is! Emellett az anyaguk nagyon puha és rugalmas, így nagy pocakkal is kényelmes lesz majd, na meg veled együtt "nő" a ruha is. Ha túl snassznak érezzük, fel lehet dobni egy övvel, ami még jobban kihangsúlyozza majd a kerekedő pocakot és a szimpla ruhából máris valami izgalmasabb lesz. Farmerdzsekivel szuper szett lesz!

Én egyébként is mindig szerettem a kantáros nadrágokat és a kismamáknak szerintem szuper aranyosan állnak! Azt kétlem, hogy a rövid verziómba nyáron még bele fogok férni, így szétnéztem Sheinen és rendeltem is egy cuki, kényelmesnek tűnő pamut verziót. A H&M kínálatában pedig nyárra mentettem el rövidnadrágos, farmer változatot, legalább egyet biztos beszerzek majd onnan is. Nekem valamiért csíkos pólóval az igazi egy ilyen darab, de persze minden színű és mintájú póló bevethető vele, a végeredmény biztosan ugyanaz lesz: cuki.

Az utolsó és legfontosabb tipp: kényelem! Semmit ne erőltess magadra azért, mert csinos, trendi vagy esetleg mások elvárják. Viseld azt, ami neked is és a babának is kényelmes, így otthonra például a cicanadrág a legjobb választás. Ha túl mégis túl slamposnak érzed még otthonra is, akkor válassz leggings+top szettet, amelyekből most szinte mindenhol találni, de én ezeket is a Shein kínálatából fogom beszerezni, egyelőre még várják, hogy megrendeljem őket. Ha utcára is szívesen felvennéd őket, köss a derekadra vagy kapj magadra egy könnyed inget (hiszen a leggings továbbra sem nadrág)!

Remélem tudtam nektek is tippet adni, ha nincs ötletetek, hogyan kellene pocakkal öltözködni tavasszal, nekem nagy segítségemre volt a Pinterest és a fentiek mindegyikét alkalmazni is fogom.

Csodás babavárást nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2218072452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása