Fitness Diary - Egészséges nasi #1

Sziasztok! Az előző FD bejegyzésemben írtam, hogy a következőkben hozok Nektek néhány egészséges receptet, ha nassolni támadna kedvetek. Most a legegyszerűbbet hoztam, a palacsintát. Ezer meg egy éve ki akartam már próbálni ezt a fajtát, de sosem került oda a sor, ma viszont elhatároztam, hogy munkából hazaérve kipróbálom végre. Milyen jól tettem!

Kép 007

Banános tojáspalacsinta

  • 2 tojás
  • 1 érett banán
  • étolaj, kókuszolaj

A banánt először feldaraboltam egy kis tányérra, majd villával alaposan összetörtem, hogy pépes legyen, könnyen keverhető. Egy mélyebb tányérban felvertem a 2 tojást, éppen úgy, mintha rántottához készíteném. Miután egészen habosnak láttam, hozzáadtam a banán-pépet, jól beledolgoztam, majd a kettőt együtt is felvertem még egy kicsit. Itt jön a csavar  részemről ). Fogtam a kis serpenyőt, kis olajat bele, felmelegítettem, mehet bele a "tészta". Igen ám, de a kis vörös fejem nem vette észre, hogy valami a serpenyő aljára volt ragadva, így az kigyulladt, khmm. Letettem róla, gondoltam ehhez többet nem nyúlok. Elővettem szépen a műanyag, mikrózható tükörtojás készítőmet, abba szépen beleadagoltam a kis masszámat, 2-3x fél perc alatt meg is sült a palacsintám és még olaj sem kellett hozzá. Szóval én így csináltam, az biztos, hogy ezután elő sem veszem a serpenyőt! :D

Kép 002

Kép 001

Kép 004

Kép 005

Ízesítésként én piros-gyümölcs mixet halmoztam rá, de ez bármi lehet. A diétázók maradjanak a kalóriaszegényebb "feltéteknél", a többiek pedig tegyék rá, amit csak megkívánnak! :)

Kissé féltem, hogy ebből ugyan milyen ízvilág kerekedik ki, de nagyon finom! Mivel a nasi a gyengém, így ha meg is éhezem valamire, ezt fogom elkészíteni, pár perc alatt készen van és még egészséges is, valamint a tojás fehérje-tartalma jól jön az edzéseimhez. :)
Aki kipróbálja, írja meg, milyen lett. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr9116365136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása