Fitness Diary - Az elmúlt hónapok összegzése, tervek a jövőre nézve

Nos, szégyen-szemre eléggé eltűnt ez a bejegyzés sorozat. Őszinte leszek: ahogy júniusban megérkezett a meleg, úgy a lelkesedésem eltűnt, mint szürke szamár a ködben. A kajára még tudtam is figyelni, de mivel ülőhelyzetben is képes vagyok rosszul lenni a melegtől, így sajnos a mozgással leálltam. Persze néha egy-egy átmozgatás, nagyobb biciklizés vagy éppen úszás becsúszott, de ezen kívül semmi. A kaja részét szinte folyamatosan tartottam, 2 hete bukott meg, a nyaralás alatt ugyanis nem voltam hajlandó lemondani a finomságokról. Majd pont diétás dolgokat rágcsálok, mikor a társaság másik fele habzsolja a finomságokat? Nem! Így 2 hete állt be az az állapot, hogy a kajára sem figyelek ( annyira ). Azt már rögtön tudtam, hogy októbertől minden ismét vissza, mozgás és helyes étkezés is, de úgy gondoltam, fokozatosan mindkettőt elkezdem. Rengeteg zöld teát iszom és el kell kezdenem kisebb adagokat enni, illetve kerülni a lisztet és a cukrokat. Eddig sem estem át azért a ló túlsó oldalára, de még tudatosabbnak kell lennem, mint amilyen tavasszal is.

fd

Megmondom őszintén, a mozgást addig nem fogom elkezdeni, amíg nem csökken 25 fok alá a hőmérséklet. Most mondhattok rám bármit ("Nem is akarja!", "Puhány!" stb.) de a rosszullétet nem fogom bevállalni azért, hogy én mozoghassak. Amint beáll a hőmérséklet, heti 2 alkalommal a futást mindenképp megkezdem, hiszen első körben a comb-fenék tájékot kell megcéloznom. Ha ez a futás rendszer működik, közé "lövök" heti kettő láb és popsi edzést is. Először ezekre a területekre fogok koncentrálni, hiszen a hasammal hiába dolgozom, amíg nem áll vissza a megfelelő étkezésem.

fd1

A kellő motivációm meg van, hiszen a januártól júniusig tartó szakasznak is bőven volt eredménye, nagyon sokan dicsértek meg, hogy fogytam és csinosabb lettem, az egészségesebb ételeknek és a sok folyadéknak köszönhetően szebb lett az arcbőröm is. Na és a kilók? Eddig számokról eddig bejegyzésemben sem beszéltem, de ideje. Januárban azért vágtam bele az egészbe, mert a mérleg
73 kg-ot mutatott. Itt kétségbe estem, hiszen sosem voltam ennyi és tudtam, hogy nekem ez nem lesz jó és nem engedhetem magamnak, hogy ilyen súlyom legyen. Ez megadta az indító löketet. Két hét múlva mérlegre álltam és -3kg volt az eredmény, nagyon belelkesedtem! Ezután már lassabban, de ment le még néhány. Júniusban az utolsó méréskor 66,8 kg voltam, ez volt az utolsó mérés, hiszen abbahagytam a mozgást. Augusztus környékén kíváncsiságból ráálltam, hogy vajon mennyit szedtem vissza. Nos, 65,8 kg voltam, aminek nagyon örültem, hiszen úgy sikerült leadnom, hogy igazán nem is akartam. Ezt a súlyom azóta is tartom, hiába vagyok/voltam zaba üzemmódban.

fd2

Ezek az apró, de annál örömtelibb sikerek nem engedik, hogy feladjam, valamint az álom alak is mindig szem előtt van, így alig várom, hogy futni kezdjek!:) Ehhez plusz motivációként be fogok szerezni valami csini futónacit és felsőt is, hogy még szívesebben menjek majd.

Nos, itt tartok most, innentől ismét rendszeresen jelentek majd ( szeretnék 3-4 hetente) és remélem, hogy szuper eredményekről számolhatok majd be, fotókat is hozva.

 

Ti hogy álltok a mozgással és az egészséges(ebb) életmóddal?

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5116365190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása