Burgundy crush | outfit

Kép 1068

 

A bordó szín nagy kedvencem, mély és közben élénk, elegáns és nagyon nőies. Ennek ellenére nem sok bordó ruhadarabom és kiegészítőm van, amit magam sem értek. Talán azért,mert hosszú ideig vörös volt a hajam (ó, de hiányzik), amihez túlzás lett volna a bordó ruhadarab. Most viszont, hogy kiszőkültem, szuperül mutat a hajszínemmel is, így ez az ing nagy kedvencem lett. Ehhez a szetthez egy farmerral kombináltam. Imádom ezt a farmert, most rendeltem belőle egy másikat is, fekete színben. Kényelmes, csinos, egyszerű - tökéletes.

 

Kép 1045

 

Kép 1071

 


A csizma és a táska a szokásos "munkába járós" szettem. A csizma kényelmes és mindenhez passzol, a táskába pedig pont elférnek azok a dolgok, amiket mindennap magammal kell vinnem. Az már csak plusz, hogy a csatjaik is illenek egymáshoz. A nyakláncot sokáig csak nézegettem, nem tudtam mihez felvenni, azóta egyre gyakrabban nyúlok érte reggelente, nagyon megkedveltem. IDE kattintva te is nyerhetsz egyet, ugyanebben a színben!

 

Kép 1055

 

Kép 1070

Kép 1056


Ezekért a gyűrűkért egész egyszerűen odavagyok! Már csak azért is, mert még augusztusban, a nyaralás alatt szereztem őket, és semmi kopás vagy elszíneződés nincs rajtuk! Minden H&M ékszer ilyen jól bírja??

 

Kép 1038-tile

Szeretnék egyre több outfitet hozni, igyekszem/igyekszünk minél jobb fotókat készíteni, hogy élvezhetőek legyenek, illetve egy együttműködés miatt is biztos, hogy állandó lesz az outfit cikk a blogon. Van hová fejlődnöm, az biztos, de szeretném ezt is sikeressé tenni, mert élvezem.

 

Kép 1047

ing - New Yorker

farmer - H&M

csizma - Cin Cin Amica

nyaklánc, gyűrűk - ebay, H&M

táska - vásár

 

Nektek melyik a kedvenc színetek? Melyiket szeretitek a leginkább viselni is?

Facebook | instagram | bloglovin'

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2916365260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása