DIY - Borítéktáska 1400 forintból

P3281695

Mindig gondban vagyok a kis válltáskák bevadászásával. Ami tetszik, annak nevetségesen magas az ára, ami pedig elfogadható árban lenne tuti, hogy egy kevésbé tetsző darab. Előző héten gondoltam hát egyet, bevásároltam a kellékeket és elkészítettem a sajátomat. Az elkészítés menete majdnem végig megegyezik azzal, amit ITT készítettem, a tetejét valósítottam meg szebben, illetve mágneses zárral láttam el.

Amire szükséged lesz:

  • műbőr
  • textil vagy pillanatragasztó
  • cérna, tű
  • olló
  • mágneszár
  • vonalzó, jelölő filc

 

Én 30x80 centiméteres műbőrrel dolgoztam, az így kapott táskában elfér a pénztárcám, a szemüvegtokom, a mobilom és papírzsepi is, csak hogy legyen mihez viszonyítanotok. A továbbiakban ezen méretek szerint írom a lépéseket. Az anyagot fonákjával felfelé fordítottam és az alját felhajtottam úgy, hogy 29 centiméter legyen a felhajtott rész. A felhajtott rész peremét visszahajtottam, mintha beszegném és ragasztóval rögzítettem. Ezután mindkét oldalon, apró öltésekkel végigvarrtam, kézzel öltve is masszív lett, így ne tántorodjon el az elkészítésétől az sem, akinek nincs otthon varrógépe, én is mindig anélkül dolgozom. Miután összevarrtuk, fordítsuk ki, így kapunk egy kis zsákot, fedéllel.

Kép 1707

 

Kép 1701

 

Kép 1687

A két alsó sarkot behajtottam úgy 5 centiméteres részen, majd az így kapott részt is felhajtottam, mintha csak egy boríték lenne. A hajtásokat ragasztóval rögzítettem. Fontos, maradjon "lyukas" a felhajtott rész, hogy a mágneszárat később rögzíteni tudjuk. Tegyünk rá valami nehezet néhány percre, hogy biztosan stabilan tartson ragasztó. Ezzel az alsó része készen is van, jöhet felső rész.

Kép 1677

Ezt a képen látható módon behajtottam, majd ragasztóval rögzítettem. A csúcsát duplán hajtottam, így a mágneszár kis talpai rejtve maradhatnak majd. Ezeket ismét pakoljuk meg valami nehéz tárggyal, míg megköt a ragasztó. A neheze ezzel el is készül, már csak a mágneszár van hátra. Először a tetején lévő "szegésre" rögzítsük, sniccerrel vágjunk két apró lyukat a talpaknak és hajtsuk őket egymásra. Csukjuk be a táskát, így megkapjuk a mágneszár másik felének is a helyét, ezt rögzítsük a felhajtott részre.

Kép 1675

Kép 1651

A táska ezzel el is készült! Leírva kicsit macerásnak hangzik, de a képeken látjátok, mit hogyan csináltam, illetve az első lépések a bejegyzés elején linkelt cikkben részletesen be lettek mutatva. Én varrtam bele két kis fület, hogy pántot is tudjak rá rögzíteni, illetve ide kerül majd egy kis levehető rojt is. A táskát már kétszer ki is próbáltam, bírja a strapát és ha valaki megdicséri elmondhatjuk hogy ezt bizony mi készítettük. A legjobb, hogy az alapanyagok mindösszesen 1400 forintba kerültek úgy, hogy nekem maradt még egy táskára való műbőröm is.

Kép 1643

Kép 1638

 

Na ki fogja elkészíteni? Az töltse fel instagramra és használja a #norasdiaries taget is.

Facebook | Instagram | bloglovin'

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3316365298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása