Gondold újra az üres gyertyatartót

Kép 2323

Imádom a gyertyákat, ezért minden formában léteznek itthon. Néhány üveges szinte teljesen leégett, ezért a maradék viaszt kikapartam belőlük, az üveget alaposan megtisztítottam, majd vártam, hogy az ihlet homlokon csókoljon. Először kis kaktuszokat szerettem volna ültetni, aztán elvetettem az ötletet, most még nincs helyük a szobámban. Mivel a sminktermékeim csak halmozódnak, gondoltam miért ne tárolnám őket ezekben? Így jött az ötlet, hogy minimálisan feldobom az üvegcséket.

Kép 2380

Én zsineget és körömlakkot használtam a dekorálásra, ezekből is kis mennyiséget, mert szerettem volna, ha az üvegfelület nagy része átlátszó marad. Két variációt is készítettem, az elsőhöz fogtam egy darab zsineget, ragasztóval rögzítettem a végét az üveg peremén, majd addig tekertem, míg el nem fogyott. Időközben egy-egy helyen rögzítettem még a ragasztóval. Minimalista kinézet, szuperül passzol minden mellé, olyan kis letisztult.

sbys

A másik verzióhoz körömlakkot használtam, mi mást. Pontozó segítségével (hullámcsattal is dolgozhattok) pöttyöket vittem fel az üvegre, szabálytalan formában, kisebbet és nagyobbat egyaránt. Nem vittem le egészen az aljáig, nekem így jobban tetszik. Csak egy nude színt használtam, így passzol a letisztult zsineges verzió mellé. Használjatok bátran színes lakkot vagy akár többet is egyszerre!

sbys2

Mint látjátok, pár lépéssel feldobhatjátok az amúgy kidobásra ítélt szemetet és használati tárgyat varázsolhattok belőle. Néha megéri egy kicsit kreatívnak lenni, merjetek nagyban gondolkodni!

Kép 2319

Sminktárolóra már mutattam nektek egy verziót korábban, IDE kattintva elérhetitek, ha ezek mellé más fajtát is szeretnétek készíteni. A szemétre ne gondoljatok mindig szemétként, használjátok a fantáziátokat és kincseket kreálhattok!

Facebook | Instagram | bloglovin'

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3416365320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása