3 Jolly Joker sminktermékem, amiket nektek is ajánlok

Kifejezetten sminkről talán ritká(bba)n írok már nektek, aminek egy oka van: jelenleg nem igazán hoz lázba. A hétköznapokon elvagyok a szemöldökzselé+spirál kombóval, de ettől függetlenül megvannak a jól bevált olyan kedvenceim, amelyeket én is másoknál láttam, így most nem csak a saját véleményemet adom át.

 pexels-zhugewala-2113855.jpg

Rögtön a lényegre is térek, az első ilyen termék a L'Oréal Paris True Match alapozó, amit sok éve újra és újra veszek, emlékeim szerint én is blogon olvastam róla először, aztán különböző csoportokban is szinte csak jót olvastam róla. Olyan termék nincs, amiről mindenkinek pozitív a véleménye, hiszen mindenkinek más a lényeg egy termékben, másképp hat a bőrére, stb. Van téli és nyári árnyalatom is, évek óta nem próbáltam másik alapozót. Vékonyan lehet felvinni, így nincs maszk-hatása, viszont szépen fed és aki szükségét érzi, építhető is. Szép az összhatása púder nélkül is, illetve nekem a tartóssága is hozza azt, amit elvárok egy alapozótól, semmilyen aprósággal nem tudok belekötni.

ltm.jpg

Szempillaspirált azt sokat, naaagyon sokat kipróbáltam az elmúlt években, de van egy kedvenc, amihez mindig visszatérek, ez pedig az essence Lash Princess spirálja. Egyszerűen zseniális és sokaknál nagy kedvenc. Az ára abszolút kedvező, 1500 forint körül szokott mozogni, ennyiért szinte ingyen van egy ilyen szép végeredményt adó spirál. A keféje hagyományos, nem szilikon, enyhén ívelt, nem túl vastag, így a tövekhez is odaférünk vele. A festék állaga szuper, a kefe kialakításának köszönhetően pedig hosszú, ívelt, szépen szétválasztott pillákat kapunk. Tartósság szempontjából nekem jobban bevált, mint néhány vízálló verzió, ennek ellenére micellás vízzel könnyen lemosható. Ár-érték arányban egyszerűen verhetetlen!

elp.jpg

 Púderről talán még sosem írtam itt nektek, aminek egész egyszerűen az az oka, hogy arról szerintem nem lehet megírni egy önálló bejegyzést, egyszerűen nincs annyi jellemzője. Van ettől függetlenül egy termék, ami évek óta hű társam már és nem is tervezem lecserélni, ez pedig a mindenki által ismert Rimmel Stay Matte púder, amiről a piacra kerülésekor minden szépségblogger írt és ódákat zengett. Az ára ennek a terméknek is verhetetlen, jelenleg 1250 forint a Notino webshopjában és tekintve, hogy nem fogy el 3 havonta, szinte ingyen van ennyi pénzért. Préselt, tehát nem por állagú púder, amit én jobban is kedvelek, nem tudok belőle egyszerre túl sokat felvenni az ecsetre és felvinni az arcomra. Nagyon vékony réteget képez az alapozó fölött, nincs porhatás, nem tömíti el a pórusokat, egyáltalán nincs nyoma annak, hogy púdert használtam volna, így már ezért megéri kipróbálni. A tartósságával is elégedett vagyok, a nyári napokon nyilván pár óra után átfényesedik, de ennél  a pontnál szerintem bármelyik másik termék elvérzik. Összességében nagyon szeretem és szuperül működik együtt a fent említett alapozómmal is.

rsm.jpg

Ez a 3 termék egyébként akár elegendő is lehet a hétköznapokra, ha szép, egységes alapra és ívelt pillákkal kiemelt tekintetre vágytok. Tényleg mindhárom sminktermék olyan, amit többször újravettem, mindig visszatérek hozzá, mások is nagyon kedvelik, így nektek is megéri velük tenni egy próbát.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6018098672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása