Álomesküvők szerte az országból

Az interneten nem csak videókat lehet nézni vagy éppen csetelni a közösségi médiák felületén. Én most kihasználtam a lehetőséget és megkérdeztem 11 lányt, hogyan képzelik el az álomesküvőjüket. Van, aki már túl van rajta, van, aki még a szervezés közepén áll és van, akinél még nincs róla szó, de álmodozni szabad, igaz? Olvassátok el 11 nő elképzelését a nagy napról és drukkoljatok, hogy meg is valósuljon az álmuk.

Vivien - 25, 3 hét múlva esküvő

Nekem az álomesküvő az, amit most megszerveztünk a párommal. :) Polgári és templomi szertartás nem túlbonyolítva, aztán pedig a lakodalom.. Modern stílus, fehér-rózsaszín, masnis székszoknyákkal és sok-sok virággal. A rózsa lesz főszerepben, mert elegáns, szép és letisztult virág. Az asztalon a kisebb díszek a rózsákon kívül még hortenziákkal lesznek bolondítva. A zene összetett lesz, mivel elég vegyes lesz a korosztály. Tulajdonképpen egy hercegnős esküvő lesz, a ruhám és a hajam is olyan lesz, amilyet megálmodtam. Életünk legszebb napja jön nemsokára! Ezt már most tudom. :) 

IMG_4246

 

Zsófi - 21, kapcsolatban

Annak ellenére, hogy gyűrű még nem került az ujjamra, elég gyakran szóba kerül nálunk az esküvő téma. Alapvetően visszafogott, polgári esküvőt szeretnék, de Párom miatt nem zárkózom el a templomitól sem. Sose voltam az a hercegnő-típus, a lagzi kivitelezésében is inkább a szolid, visszafogott verzió felé hajlok. Álomesküvőmön a fehér-világoskék színkombinációt választanám, a lagzi szívem szerint szabadtéren, egy parkban, vagy kertben felállított sátrakban lenne, sok pici, apró virágokkal. 

large

 

Bia - 29, kapcsolatban

A szerelmemmel közösen találtuk ki az esküvőnk dátumát, színeit, tematikáját, így azt fogja tükrözni, amit mindketten szeretnénk. Akkor lenne tökéletes a mi nagy napunk, ha a vendégeink, barátaink, szeretteink és a családunk is átérezné azt a harmóniát, melynek segítségével összeállítottunk minden részletet. Szeretném, ha szép idő lenne, ha mindenki ott lenne, akit meghívtunk, ha a párommal tökéletes összhangban lennénk és nem lenne semmilyen súrlódás, ha nem lennék lámpalázas, ha tökéletes lenne a sminkem, a hajam, a ruhám, a koszorúslányaim, és ha nem lenne semmilyen feszültség a vendégeink között. (...) de számomra úgy tökéletes valami, ha van benne egy kis tökéletlenség.  Remélem, hogy sok év múlva visszanézve majd a gyönyörű képeket, ugyanolyan boldogok leszünk, mint azon a napon. :)

narancs kék esküvő

 

Gina - 27, jegyben jár

A mi esküvőnkön a vintage hangulat fog uralkodni - a saját kézzel készült dekorokat, a ruháinkat és még az esküvői tortát is ilyen stílusban képzeljük el. Nem akarunk nagy rongyrázást, szűk körben (kb. 50-60 fő) szeretnénk ünnepelni egy vidéki, szép zöld helyen. Úgy képzelem, hogy senki nem kell öltönyben feszengjen a melegben, kényelmesen elegánsan jelenik majd meg mindenki, (...). Egy óriási bulit szeretnénk csapni, ahol a nagyon vegyes vendégsereg minden tagja jól érzi majd magát (...).

 unnamed

 

Adrienn - 29, házas

Utólag visszatekintve azt gondolom, hogy az a tökéletes esküvő, ahol a pár is, és a vendégek is el tudják engedni magukat, és önfeledten tudnak szórakozni. Ehhez szüksége van a párnak egy olyan megbízható személyre, aki a nagy napon leveszi a vállukról az aprócseprő dolgok intézését, (...). Nagyon fontos, hogy legyen elég kaja és alkoholos ital. Végezetül pedig kell egy jófej, fiatalos násznép. Ennyi a lényeg, a többi pedig szerintem csak sallang. Persze amikor a saját esküvőnket szerveztük, még a meghívónak is passzolnia kellett a ruhámhoz, nem beszélve a dekorációról - és ezt ma sem csinálnám másképp, de utólag senki nem ezt fogja majd felemlegetni. Ha a párról sugárzik, hogy őszintén szeretik egymást és a vendégeiket is, akkor szinte garantált a siker. Ja, és személyes elvárásom a tökéletes esküvő felé: ceremónia a szabadban. :)

 PhotoGrid_1468322107990

 

Lívia - 26, kapcsolatban

Számomra a tökéletes esküvő már azzal elkezdődött, hogy egy olyan férfihoz fogok hozzá menni, aki a hibáimmal együtt szeret, aki ha szomorú vagyok megnevettet, mindenben támogat, minden más nekem csak a köret. :) 1 év múlva házasosunk össze a lényeg ( étterem, fotós, zenekar stb. ) lefoglalva, nem agyalok semmin feleslegesen, amit akartam/tunk stressz mentesen elintéztük. Engem nem érdekelnek a külsőségek. Nem érdekel ha aznap esne az eső, a szívem úgy is ragyog (...).
 wedding_reception_ideas_3_01052014
 

Zsófi - 27, kapcsolatban

Még nem tervezzük, azaz inkább úgy fogalmaznék, hogy nagy vonalakban tudjuk, milyen lenne, de jelenleg nem élvez az esküvő prioritást, anélkül is remek kis csapatot alkotunk együtt. :) Mivel az uram Duna menti gyerek, így nem is kérdés, hogy vízparton, akár a szülővárosában lenne az esküvő, szabadtéren, sátorral, és max. 60-80 fő, de még ez is sok. :) Kicsit tengerparti/trópusi hangulatú - inkább a csokornál, tortán jelenne meg a színvilág, az orchidea amúgy is a kedvenc virágom. Kihelyezett anyakönyvvezető adna össze este, naplementekor a vízparton. Ami még fontos, hogy nagy motorosok vagyunk, szóval autó helyett motorral vonulnánk, így szinte biztos, hogy egyedi (varratott), átalakítható ruhám lenne, valamilyen izgalmas "pántmegoldással". 
IMG_0179
 

Szabina - 23, augusztusban esküvő

A mi esküvőnk augusztus 6-án lesz. Izgulok, hogy minden rendben menjen. Kb. 80 fős lesz, a szűk család és a legközelebbi barátokkal. A szín, amit választottunk a barackvirág, nekem ez olyan megnyugtató szín. A dekoráció nekem valahogy a székszoknya-masni kombótól lesz tökéletes. :) A tanúm a legjobb barátnőm lesz, számomra ettől is egy kicsit tökéletesebb lesz. A ruhámat kb. már fél évvel előtte, mielőtt elmentem ruhákat nézni kinéztem a ruhaszalon weboldalán. Sejtettem, hogy elég drága, ezért több szalonban több ruhának esélyt adtam. (...) amit kinéztem egyből szerelem lett első látásra.(...) remélem, hogy mindenki számára emlékezetes lesz.
fvsrufxjnd_N(1)
 

Verus - 28, kapcsolatban

Gyerekkoromban hatalmas esküvőről álmodtam, minimum 3 ruhával, hatalmas násznéppel. Mivel menyasszonyiruha kölcsönzéssel foglalkoztunk, nem is tűnt kivitelezhetetlennek. Aztán következett majdnem 6 év szingliség (...) és bár jól éreztem magam, de valahol a fülemben mégiscsak hallottam valami ketyegést...Tudjátok... ;) Aztán idén a születésnapom előtt eldöntöttem, hogy a legközelebbi születésnapomon férjhez megyek. Pont szombatra fog esni, gondoltam ez égi jel. Miután megvolt az elhatározás, betoppant az életembe a szerelem. Téli esküvőm lesz, kicsi meghitt, tipikus szűk családi. Ne ijedjetek meg; nem kapkodok el semmit, van még négy éve megkérni a kezem: szökőéves vagyok.

bbddbe14cadce0fdedd3fa78f32c1ee0

 

Olcsi - 25, kapcsolatban

Négyen vagyunk lánytesók, a nővéreim már túl vannak a nagy napon, mi meg a tervezés jó részén. (Amit el is kezdtem dokumentálni amúgy egy blogban).
A 'tökéletes esküvő' -aranyszabály: a párról szól, a párért van. Nem szabad más véleményére adni, és tilos aggódni minden  apróságon. Olyan környezetben érzi magát jól a pár, amelyik az ízlésüknek megfelel. Fontos szerepet kap ezért a díszítés, a társaság és a zene. Tapasztalataim szerint ezek határozzák meg azt, hogy a pár és vendégeik számára feledhetetlen legyen az esküvő. Feledhetetlen és tökéletes.

image1(3)

 

Szandi - 19, szingli

Számomra az esküvő azt jelenti,hogy hűséget fogadok a páromnak akit a világon a legjobban szeretek. Ha néhány év múlva férjhez megyek azt úgy tudom elképzelni, hogy jelen lesz a családunk és a közelebbi barátaink. Mindenképpen vízparton vagy egy hajón szeretnék házasodni, a nagy álom Amerika vagy Dél-Franciaország partjai. Utána a fogadás a szabadban lenne, rengeteg virággal. Az esküvőn elképzelésem szerint a lila és az ezüst szín dominálna. Ez lenne az én álom esküvőm, de ezek nem jelentenek semmit, hiszen végső soron az a fontos, hogy azzal vagyok ott akit szeretek, ha úgy adódik akár egy házasságkötő teremben, farmernadrágban.

image1(4)

11 nő ugyanazzal az álommal, kicsit másként, önmagukat és a szerelmüket kifejezve. Kívánom mindannyiótoknak, hogy a nagy nap legyen tökéletes...hát még a férj!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2016365360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása