Középpontban a kiegészítők - építsd köréjük szettedet!

A kiegészítők az interjúim által eddig is nagy szerepet kaptak a blogon, de most megkapják a főszerepet és olyan bejegyzést hoztam most nektek, amelyben köréjük, hozzájuk állítottam össze a szettet és nem a kész szetthez választottam ékszert.

 

dscn7345

Minden ékszert megtaláltok egyébként a Red Rouge oldalán, azért választottam ezeket, mert mindegyik hazai tervező darabja, így tovább erősíthetem a tudatot, hogy megéri figyelni a hazai tehetségekre is! Igyekeztem úgy összeállítani a szetteket az adott ékszerhez, hogy passzoljanak hozzá, kiemeljék sőt, kiegészítsék azt. Sok olyan bejegyzésem volt már, ahol kész szetteket készítettem nektek a Polyvore oldalon keresztül, de ezeket most a saját ruhatáramból állítottam össze, hogy lássátok, hogy egy egyszerű, hétköznapi ruhatárból is szuper szetteket lehet összehozni még akkor is, ha csak a körítés a szerepük.

Remélem szeretni fogjátok ezt is, összehozni nem volt egyszerű, fotózás közben lemerült a fényképezőm, telefonra váltottam és az is lemerült - de összehoztam.

dscn7364

 

Mivel ezek nagyon finom, visszafogott ékszerek, így olyan szettet akartam hozzájuk párosítani, ami nem vonja el róluk a hangsúlyt sem mintával, sem erős színekkel. Így a fekete után nyúltam, így csak hátteret nyújt a fekete kisruha a nyakláncnak, illetve szuperül mutat minden arany részlet, mind a karkötőn, mind a gyűrűn. Mivel ősz van, így egy kardigán nem árthat, így ezt a finom kötésű darabot választottam hozzá, színe szintén monokróm, így csak körülöleli a szettet.

dscn7363

csizma - bonprix

ruha  H&M

kardigán - New Yorker

ékszerek - Red Rouge

 

img_0742

Ez a nyaklánc önmagában elég feltűnő, hangsúlyos darab, abszolút nőies de mégis vagány, így ilyen a hozzá megálmodott szett is. Ruhák terén itt is a fekete színhez nyúltam, hogy a nyakláncnak inkább a vagány oldalát tudjam előcsalni, azt hiszem sikerült is, főleg a kabátnak köszönhetően. Hűvösebb estékre szuper outfit, akár egy esti kimenőhöz is abszolút megállja a helyét.

img_0743

csizma - bonprix

nadrág - piac

felső - H&M

kabát - butik

nyaklánc - Red Rouge

 

dscn7348

Két különböző ékszer, anyaguk miatt mégis nagyon hasonlóak - zsinórból készültek. Bár színük nagyon eltérő, a komplett szettel mégis jól mutatnak. Anyagukból eredő egyszerűségük miatt egy farmer+póló kombót párosítottam hozzájuk, így tudtak érvényesülni is. A póló színe kicsit szokatlan lehet a nyaklánc színeihez, de éppen azért választottam ezt, hogy ne legyen annyira egyszerű outfit és kicsit mégis feltűnő legyen, szerintem sikerült.

dscn7347

farmer - H&M

póló - New Yorker

ékszerek - Red Rouge

 

dscn7342

Két karkötő következik, szintén zsinórból, eltérő színekben, de azért a két kék árnyalat találkozik, így illenek egymáshoz. A póló színe is kék, így remekül hozzáillő darab a két ékszerhez, a világos színű farmer pedig hoz némi kontrasztot az egészbe. Hogy a sárga szín se maradjon egyedül és a kék árnyalatok közötti különbség sem, így egy pasztell sárga - mostanában oly' divatos - slip on cipőt választottam hozzá. Ez a szett tökéletes példa arra, hogy a legegyszerűbb darabokat is fel lehet dobni néhány ékszerrel.

dscn7340

farmer - bon prix

póló - Cosmos city

óra - ebay

ékszerek - Red Rouge

 

dscn7356

Utolsóként jöhet egy szett, a már előbb látott nyaklánccal és a hozzá illő karkötővel együtt. A színek nagyon hangsúlyosak így együtt, így egy fehér-krémszínű kötött felsőt választottam hozzájuk, hogy ne vonja el a figyelmet az ékszerekről. Nadrágként igyekeztem egy kicsit vagányabbat hozni, egy bordó műbőr darabbal, így a piros színnel kicsit hasonul, de mégsem és ez így tökéletes elegyet alkot.

dscn7350

 

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, nekem nagyon izgalmas feladat volt, de nagyon szerettem és ha szeretnétek, hozok majd még ilyet, hiszen jöhetnek az igazán réteges öltözetek, sőt lassan az ünnepi szettek is, így szívesen hoznék még hasonló olvasmányt nektek.

Figyeljetek oda arra, hogy egy jól megválasztott kiegészítő elviheti az egész szettet, így az egyszerű ruhákat sem kell a szekrény mélyére rejtenetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7216365406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása