Te láttál már végtelen pipacsmezőt?

Hét elején egy olyan élményben volt részem, amilyenben eddig még soha. Ezt természetesen meg is örökítettük egy rögtönzött fotózással, így félig outfit, félig természetfotók lesznek ezek.

Épp csak ki kell menni a város szélére és már a szemünk elé is tárul ez a virágtenger. Soha ehhez foghatót nem láttam még, gyönyörű, hogy ameddig a szem ellát, addig pipacs piroslik, néhány szemtelen szarkalábbal, akik megtörik a pirosságot.

Néha megéri kicsit kiszakadni a zsúfolt hétköznapoktól, a forgalom zajától és az emberektől - akkor ilyen csodákat élhet át az ember, amit egykönnyen nem is fog elfelejteni. Nyugtató és lélegzetelállító látvány egyszerre, ezt mindenkinek látnia kellene!

Na, de hogy a ruhámról is szót ejtsek. Ez a sötétkék-fehér csíkos tunika egy friss szerzemény, egy barátnőmtől kaptam, annyira tavaszi és könnyed, feltűnő és egyszerű. Egy nagyon világos, magasderekú H&M farmerral viseltem, amely kicsit tompított a blúz anyagéból adódó elegáns hatáson.

A piros cipőhöz (New Yorker) - na meg háttérhez - piros rúzst választottam, úgy gondoltam, a pipacsok mellé egyszerűen muszáj és szerintem jól is tettem, szeretem ezeket a képeket. A hajam színe már csak felteszi az i-re a pontot, imádom!

Ezt a napszemüvegemet (bonprix ékszerek) imádom, annyira vagány, hatalmas és feltűnő, önmagában bármelyik szettet simán elviszi, na meg a sminkmentes napokon remekül takar.

A nyakláncomat ITT mutattam nektek, visszafogott darab, aura ásvány medállal, remekül illett ehhez a természetességhez, ide nem kellett semmi csillogás és feltűnőség.

Még a két gyűrűmet és néhány állandó karkötőmet viseltem, plusz a kék szín miatt egy zsinór darabot, amit a Red Rouge webáruházban találtok meg.
Ez a szett és ez a háttér így tökéletes, egyszerűen, giccs nélkül, kiegészítve egymást.

Remélem, hogy ezekkel a képekkel nektek is át tudtam valamit adni ebből a hangulatból. Nézzetek szét magatok körül, lehet, hogy a ti orrotok előtt is megbújik valami csoda és csak arra vár, hogy észrevegyétek!

cipő - New Yorker

nadrág  H&M

tunika  piac

nyaklánc - Zenzero

karkötők - Red Rouge, Bigi's, Zenzero

napszemüveg - bonprix

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr10016365514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása