A kis fekete trendi, nyári változata

Amikor egy női gardrób alapdarabjairól van szó, az ikonikus kis fekete dobogós helyen áll, ha nem annak a legtetején. Mindenkinek kell egy ruha, ami mindenhová és mindennel bevethető!

Tavaly már mutattam nektek egy olyan szettet, amelyben egy nagyon alap, laza fekete ruhát vettem fel, most pedig elhoztam ennek a nyári, nagyon csajos és trendeknek megfelelő változatát. Egyszerűen egy tökéletes darabról van szó (bonprix ruhák), mert nagyon könnyed anyagú, de mégsem átlátszó, a hossza a mindenhová illő térdig érő fazon, a váll része pedig a hatalmas divatnak örvend fodros, lehúzható kialakítású. Szeretném még ugyanezt a fazont más színben is beszerezni, nekem ez egy az egyben A RUHA az idei nyárra, imádom.

Rögtön két módon is lefotóztuk nektek, hogy meg tudjam mutatni, hogy egy ruhában sokszor több rejlik és sokkal jobban kihasználható, mint az elsőre gondolnánk.

Városba

 

Az első szettben egy laza, városi sétához illően kombináltam, amelynek fő elemét ez a nagyobb válltáska adta, amely magyar márka terméke és maximálisan elégedett vagyok vele. Ezek a vállon átvethető táskák nekem abszolút a nagyobb, kiadósabb sétákat juttatják eszembe, általában éppen ezt a darabot szoktam magammal vinni. Ez a tavaly vásárolt Zoe Phobic az első designer táskám és azóta is tart a szerelem.

Ami még hozzátesz a napközben flangálós érzethez, az a hatalmas napszemüveg, ami tényleg nagy, így nyugodtan elindulhatunk smink nélkül is, alig látni az arcunkat. A formája is egészen különleges, elől dupla pánttal és nagy lencsékkel, nagyon sikkes darab (bonprix ékszerek).

A nyaklánc új darab és hatalmas szerelem, idén nagyon rákaptam a chokerekre, ez a hosszú verzió pedig nagyon extra és bármit fel tudunk vele dobni! A karkötőket összehangoltam a körmeim és a rúzsom színével, így egységesen található bennünk rózsaszín, egyébként mindhárom darab ásvány ékszer, amikért tudjátok jól, hogy odavagyok.

Egy basic, fekete szandált választottam, nekem ez a nyári jolly joker lábbelim, mert egyszerű és semmiről nem vonja el a figyelmet.

 

Nyár esti partira

 

Nos, a fazon és a szín megállja a helyét egy menő buliba, ezért mindössze két dolgon változtattam az előző szetten. A táskát lecseréltem egy kisebb, csillogó clutchra a Brittas kínálatából, ami máris bulisabb hangulatot ad, majd eltettem a napszemüveget és máris kész a nőiesebb, partiképes összeállítás!

Ilyen könnyen átvariálható az öltözetünk, ha mondjuk nincs időnk fél órát toporogni a gardróbunk előtt, egy táska csere nagyon is sokat jelent ebben az esetben! A hajam egyébként nagyon sokat hordom így nyáron, baromi meleg van és csak így tudok létezni, plusz a kócos konty mindig nyerő frizura.

Néhány kulisszatitok: mint mindjárt láthatjátok a képen, felmásztunk egy kilátóra ezekért a képekért, ami nem lenne nagy valami, ha nem lenne tériszonyom... de úgy gondoltam, jó képek fognak születni és így is lett, nagyon-nagyon elégedett vagyok!

Összességében ez a szett számomra úgy tökéletes, ahogyan van, imádom viselni a ruhát, mindenkinek járna egy ilyen!

szandál - F&F

ruha - bonprix

táskák - Zoe Phobic, Brittas

karkötők - Anda Design, Bigi's

napszemüveg - bonprix

gyűrű - H&M

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1016365524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása