Őszi-téli ruha mustra 1#

Mivel imádok a webáruházakban órákon keresztül ruhadarabokat és cipőket nézni, keresni és csodálni, rájöttem, hogy ez akár hasznos is lehet! Így egy mini sorozat indul, amelyben mindig egy adott webshop kínálatából mutatom majd meg a kedvenceimet, linkekkel együtt, hogy meg tudd te is rendelni, ha megtetszik.

Az első "alany" a bonprix weboldala, hiszen nagyon széles a kínálata, illetve több ruhadarabom is van onnan, így tudom, hogy a minőségükkel sincs probléma és bátran ajánlhatom nektek is. Ruhák, cipők, esetleg kiegészítők is helyet kapnak, csak hagyom, hogy vigyen az oldal és közben összegyűjtöm azokat a darabokat, amelyekre szívesen lecsapnék,- így egyfajta kívánságlista is lesz ez. A cikk sorozatot egyik márka sem támogatja!

 

Kabátok

Nos, a kabátokkal úgy vagyok, hogy rengeteg szépet tudnék vásárolni, de abszolút feleslegesek és nincs is arra pénzem, hogy 6-8 kabátot tartsak itthon, csak hogy tudjam őket variálni. Idén viszont minden vágyam egy ilyen steppelt bomber dzseki és meg is találtam EZT tökéletes fazont. Természetesen a bordó tetszik!

Nagyon régóta szemezek az oldalon ezekkel a csinosabb fazonú kabátokkal és EZT darabot abszolút el is tudnám magamon képzelni, sőt, szeretném is a magaménak tudni! Semmi csicsa, mégis stílusos, szerintem tökéletes kabát egy őszi gardróbba.

 

Ingek

Nyáron határoztam el, hogy én bizony nőcisebben és elegánsabban fogok öltözködni idén ősztől, azaz beszerzek néhány inget és blúzt is. Nos, szeptemberben sikerült is rögtön 3 inget bezsebelnem, de néhányra még igenis fáj a fogam! Például egy remekül eltalált farmeringre. Látom magam előtt egy feltűnő statement nyaklánccal és egy magas derekú, fekete farmerral. Mondjuk EZT!

Nyáron kinéztem az oldalon egy pöttyös, ujjatlan blúzt, ám mire megrendeltem volna, már nem volt, szóval pöttyös ingekre kezdtem vadászni és ez a TÖKÉLETES darab. Annyira csinos, hogy odavagyok érte. Ezt tuti, TUTI, hogy meg fogom rendelni. Kell.

 

Ruhák

Ősszel és télen s szeretek ruhákat hordani, csak egy vastag harisnya kell és szuper szetteket lehet összerakni. Ki is szemeltem ehhez egy tökéletes fazonú, fekete-fehér ruhát, ami éppen annyira elegáns csak, hogy még én is szívesen viselném.

Tavaly kinéztem egy nagyon bájos, piros ruhát egy másik üzletben, de valamiért mégsem vettem meg. Így nagyon megörültem, amikor megtaláltam EZT, mert nagyon hasonló hozzá. Feltűnő, mégsem túl hivalkodó, már látom is magam benne a karácsonyfa mellett...

 

Lábbelik

Eléggé karcsú az ősszel-télen hordható cipőim száma, főleg azoké, amelyeket csajos szettekhez is viselhetek. EZ a kis bokacsizma nálam abszolút szerelem, annyira feldobja a csillogó sarokrész.

A térd fölött érő csizmák baromira tetszenek, tavaly is kinéztem néhányat, de az áruk miatt mégsem vettem meg sosem. Aztán megláttam ezt a darabot, amely masszív sarokkal rendelkezik és nincs rajta semmi felesleges dísz. És szerelembe estem.

 

Nadrágok

Az ellenségeim, de komolyan! Helyben szinte nem kapni egy értelmes darabot, ha pedig neten rendelek, mindig mellényúlok a mérettel. Egy ideje viszont rájöttem, hogy érdemes lenne megpróbálkoznom egy ilyen jegginggel, hátha ezt szeretni fogom.

Idén szeretnék egy nagyon szuper műbőr nacit és meg is találtam! Nagyon tetszik, nem túl egyszerű, de mégsem túl van, szóval ezt is biztosan be fogom szerezni.

 

Sapka


Menthetetlen sapka és sál mániám van, így elmaradhatatlan ez a kategória. Rögtön kettőre is szemet vetettem, pihe-puha, bojtos kis csodák! Itt és itt! Ti mennyire vagytok sapi pártiak?

[gallery columns="1" size="full" ids="7045,7046"]

Melyik online üzletből szemezgessek a következő részben?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr816365552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása