3 egyszerű DIY dekoráció a falra

Imádok a Pinteresten dekorációs ötleteket nézegetni, de általában nem valósítom meg őket. Viszont addig is örömmel gyűjtöm az inspirációt, főleg az őszi-téli időszakban.

A héten azonban mégis rászántam magam egy kis kreatív időtöltésre, így született meg 3 fali dekoráció, amelyeket nagyon egyszerű kivitelezni. Motivációs üzenetet már régóta szeretnék kitenni a szobába és most végre el is készítettem. 3 képről van szó, amelyek elkészítése pofon egyszerű, de mégis feldobják az üres falakat!

Ami kell hozzá:

  • képkeretek
  • műszaki rajzlap/karton
  • filctoll, akrill festék
  • olló
  • falevél
  • szivacs/ecset

Méretre vágtam a lapokat úgy, hogy a keret hátulját tettem rá a lapra, így biztos lehettem abban, hogy a keretbe illő méretet fogok kapni. Így a legegyszerűbb és a leggyorsabb, de aki szeretné, akár vonalzóval is kimérheti. Az első képhez kerestem egy falevelet, középre ráhelyeztem és arany színű akrilfestékkel körbetapogattam. Így kaptam egy letisztult, őszi hangulatú képet.

 

A második képen szerettem volna az ősz szót megjeleníteni, természetesen angolul, nekem valahogy mindig jobban tetszenek így. Wordben beírtam a szót, majd kiválasztottam a nekem tetsző betűtípust, méretet és a monitorról átmásoltam a betűket a kis lapra. Ezután filctollal kontúroztam, majd kitöltöttem a szót és néhány arany színű pöttyel is kiegészítettem.

A harmadik és egyben legnagyobb lapra kerestem a Pinteresten egy inspiráló idézetet, amit ismételten a fenti módszerrel vittem át a lapra. Itt csak átrajzoltam fekete filctollal, majd feldobtam néhány arany színű szívvel, így minden képen megjelent az arany és a fekete szín is, hogy egységes legyen. A keretek fehér és szürke színekben pompáznak, így sikerült egy letisztult színvilágot megalkotnom. Aki szeretné, használja az őszi falevelek színeit!

Mint fentebb is írtam, tényleg nagyon egyszerű kivitelezni ezeket az ötleteket és nagyjából fél óra alatt készen is lehetünk vele. Mivel olcsó és egyszerű, ezért kedvünkre váltogathatjuk a képeket a keretekben!

 

A folyamatról videó is készült, így élesben is láthatjátok, milyen könnyen és gyorsan megkreálhatóak ezek a fali képek.

https://www.youtube.com/watch?v=s3aikXVOu4E

Na ki fogja elkészíteni őket?

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4716365564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása