LUSH Bubblegum ajakradír

Ez az a termék, amivel hosszú hónapok óta szemezek, mert minden blogger és videós dicséri, ám üzletbe ritkán jutok el, rendelni nem sűrűn szoktam, na meg az ára is visszatartott.

 

Októberben viszont, amikor Budapesten jártunk, mindenképpen be akartam menni a Westendben lévő üzletbe egy arcpakolásért (teszt hamarosan) és mint mindig, most is megszaglásztam ezt a terméket, majd visszatettem, hogy drága és pénzkidobás…

Aztán gondoltam egyet, hogy már pedig megérdemlem, mert régóta vágyom rá, így szépen betettem a kosaramba és jött velem haza. Alig vártam, hogy kipróbáljam, bár kicsit tartottam attól, hogy annyira várom a wow! hatást, hogy majd elmarad.

"Készítsd elő az ajkad egy kis radírozással és polírozással a szokásos sminkelés kezdetén, hogy rúzsod könnyedén felvihető legyen, és a helyén is maradjon. Csak vidd fel tiszta ujjal és hagyd, hogy a radírozó hatású finomított cukor és a lágyító jojobaolaj ledörzsölje az elhalt sejteket és nedvességet juttasson a bőrbe, hogy mosolyod megfiatalodjon. A Bubblegum ajakradír nem hagy zsíros érzést maga után, csak egy édes nyalánkság ízét. Cuppanósan jó."   

Imádom a Lush termékleírásait!)

 

A kis tégely 25 gramm terméket tartalmaz, nagyon kompakt (néha magammal is viszem), jól záródik a kupakja is. Az illatával nem lehet betelni és bevallom, meg is kóstoltam, szerintem senki nem tudja megállni és az íze sem rossz! :D Kis langyos vízzel megnedvesítem az ajkaimat, az ujjamat belemártom a termékbe, majd finoman átdörzsölöm vele az ajkaim teljes egészét, majd langyos vízzel leöblítem.

A hatás pedig zseniális! Láthatóan sima, puha és élettel teli az ajkam a használat után és a hangsúly azon van, hogy láthatóan. Utána természetesen használok egy ajakápolót, hogy meg is maradjon ez a sima, hidratált érzet. Hetente 1-2 alkalommal szoktam használni, ha úgy érzem, hogy a szám rosszabb állapotban van a hidegtől, akkor szükség szerűen többször.

Októberben vásároltam, azóta rendszeresen alkalmazom és szinte alig fogyott belőle, így ez a kis kiszerelés megtévesztő, mert jó időre elegendő, így már egyáltalán nem bánom, hogy közel 3 ezer forintomba került és ha elfogy, biztosan újra fogom vásárolni. Mióta használom, sokkal szebben mutatnak a rúzsok is, hiszen sehol egy kiszáradt, hámló folt. Mondtam már, mennyire JÓ az illata?!

A lényeg, hogy nagyon örülök annak, hogy végre megvettem, IDE kattintva ti is bezsebelhetitek, nem csak egy felkapott termék, hanem tényleg megéri az árát.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6416365620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása