A garbó mindig jó választás

Bár az időjárás inkább a tavaszra hasonlít, mintsem egy novemberi őszre, de azért igyekszem ősziesebb szetteket viselni. Ügyelni a színekre, a rétegekre és az összhatásra egyaránt.

 

Van egy mesés bordó garbóm, ennek a párja és szerettem volna bemutatni nektek, én miként viselem. Egyébként isteni puha pamut, nagyon kényelmes és egyébként odavagyok ezekért a vékony garbókért, ősztől-tavaszig imádom viselni őket szoknyával és farmerrel is. Ez a bordó (bonprix blúzok) rögtön szerelem lett, olyan jól lehet hozzá sminkelni.

 

Ez a szürke szoknyám már jó néhány éves, a fazonját továbbra is imádom, szerintem varratni fogok belőle egy feketét is. A zsebei miatt mindig is különlegesnek tartottam, elől pedig szuper ez az átlapolt hatás.

A csizma és a harisnya fekete volt, bár kacérkodtam egy bordó harisnya gondolatával, maradtam inkább az egyszerűbb verziónál. A fekete mindig nyerő, ezzel nem tudunk mellé lőni, inkább én sem kockáztattam.

A kiegészítőket nem vittem túlzásba. Szeretek a felső színével azonos nyakláncot viselni, így esett a választásom erre a fonott Szancso (Szancso Handmade Jewel) darabra.

Az óra sosem maradhat el, ezúttal is a fekete Daniel Wellingtonomat választottam, hiszen ez passzolt a leginkább. Van egy karperecem, még sosem viseltem, ehhez viszont most nagyon illet, így felvettem. Azt hiszem, ezentúl hordani fogom, nagyon tetszik!

[gallery columns="2" size="full" ids="8876,8875"]

Imádom ezt a szettet, isteni a bordó a szürkével, pedig eddig nem gondoltam még erre az összeállításra. Sűrűn fogom éppen így felvenni ezt az outfitet, még az ünnepekre is el tudom képzelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6316365712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása