Tavaszi ajtódísz fillérekből, 15 perc alatt

Az a jó abban, hogy saját házban várhatom az évszakokat, hogy sokkal jobban odafigyelek arra, hogy cserélgessem a dekorációt is. Hétvégén elpakoltam végre az adventi koszorút és minden mást, ezzel együtt az ajtódíszt is, amit ideje tavaszira cserélni.

 

Mivel hétvégén és ma is az udvaron ténykedtem ebben a jó időben, így nagyon ki tudtam élvezni a napsütést és elkapott a tavaszi hangulat, el is mentem beszerezni néhány kelléket az új kis ajtó koszorúhoz. Először művirágokkal szerettem volna díszíteni a fonott alapot, de rájöttem, hogy ahhoz vagy apró virágok, vagy nagy koszorú alap kellene.

Aztán megláttam ezeket a cuki fa elemeket és el is engedtem a dolgot. Nem vittem túlzásba, de így is szuper mutatós dekorációt készítettem és nem került az alapanyag 2 ezer forintba se! Szerintem a legtöbb kész koszorú nem lehet ennyiért megkapni, ráadásul ez igazán egyedi.

Nem túlzok, 15 perc alatt elkészült, nem értem a 20 perces sorozatom végére és már készen is volt ez a kis cukiság. Az alapra egyszerűen csak felragasztgattam a dekorokat, direkt csak az egyik sarokba, nekem ez a megoldás tetszik igazán, a téli ajtódíszünk is így készült.

Fentre belógattam a baglyot (annak lecseréltem az akasztóját fehérre), lentre is választottam egy kis rókát, így nagyon vidám lett az összhang, a fehér koszorúalapot pedig egyenesen imádom, remekül mutatnak rajta ezek a színek, biztosan ez lesz a kopogtatónk még évekig.



Összességében mindenkinek ajánlok hasonló elven elkészített dekort, mert nulla kézügyesség kell hozzá, egyáltalán nem költséges, na és 15 perce mindenkinek akad!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4316365740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása