Könnyű kontyok minden alkalomra

Mivel növésnek indult a hajam és már van hossza, így imádok megint kísérletezni vele. Kontyok terén még mindig nem vagyok túl gyakorlott, ezért kerestem néhány egyszerűen követhető videót, hogy megtanuljam az alapokat.

 

Találtam hétköznapibb és elegánsabb változatokat is, igyekeztem tényleg belemerülni a témába. Szerintem a konty mindig szuper választás és a legtöbb esetben nekem jobban is áll, mint egy sima copf, amikor teljesen lelapul a hajam. Nyilván minél több haja van valakinek, annál látványosabb egy ilyen frizura, de természetesen a vékonyabb és/vagy rövidebb hajból is szuper menő kontyok készíthetőek.

 

Elegáns tarkó konty

 

Mostanság ezek a kedvenceim, annyira könnyedek, nőiesek és nem utolsó sorban rövidebb hajból is tökéletesen kivitelezhetőek. Kicsit hosszasan magyaráz benne a videós, de nagyon könnyen lemásolhatóak a lépések, amelyekkel egy nagyon jó frizurát kapunk akár a munkába, akár valamilyen nagyobb eseményre.

https://www.youtube.com/watch?v=U0NTpTB3nS8&t=292s

 

Kócos konty

 

Évek óta nagy sikernek örvendenek és bár úgy tűnik, hogy csak hanyagul fel kell kontyolni a hajat, mintha nem fordítottunk volna rá sem időt sem energiát, azért ennek is megvan a titka. Több módon is el tudjátok készíteni, éppen ezért egy olyan videót hoztam, amelyben 5 változatot is ki tudtok próbálni. Én is biztos begyakorlom majd valamelyiket!

https://www.youtube.com/watch?v=zkY-EmEmGrg

 

Tekerd meg!

 

Ezt a kötélfonás technikát én is előszeretettel használom a frufrum eltüntetésére és meg kell mondjam, hamar rá lehet érezni a szép végeredmény elérésére. Csak végig kell vele haladni a hajvonal mentén, majd a végén konttyá összetekerni. Szerintem gyönyörű és bár egyszerű, nehéz munkának tűnik, garantált a dicséret!

https://www.youtube.com/watch?v=FZj_sZfZ4nI

 

Fejtető konty

 

Nekem ez a kedvencem, mert bár elől a fejemre simul a hajam, mégis látszik, hogy van és nagyon jól áll ehhez a hajhoz egy kis arckontúr és egy erősebb rúzs is. Készíthető igazán szoros és lazább verzióban is, az eseménytől függően, úgyhogy egy igazán többfunkciós hajviseletről van szó. Én általában így kontyolom a hajam, mint látjátok baromi egyszerű és rám is rámfért néhány új trükk elsajátítása.

https://www.youtube.com/watch?v=1T6yu3ZSIwU

 

Remélem tudtam segíteni, ha már ti is unnátok a jól megszokott napi frizurátokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5416365748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása