LUSH parfüm élmény - Stayin' alive gorilla parfüm

Minden ilyen bejegyzést így kezdek: tudjátok, hogy imádom a Lush termékeit. Mert fantasztikus a hatásuk, az illatokról pedig külön könyvet lehetne írni. Éppen ezért örültem, amikor megkaptam a csapattól ezt a parfümöt, mert korábban ilyen terméket még sosem próbáltam tőlük.

 

Mivel tudom, hogy minden egyes terméknél mindig finom, tartós illatra számíthatok, így nagyon érdekelt már, mit is tud egy parfüm, a leírások alapján pedig a Stayin' alive illatra esett a választásom, ezt éreztem magaménak.

"Tégy egy sétát az élet vadabbik felén, a színpompás vetiver és vanília közt, fűszeres felhők árnyéka alatt. Érzéki hullámvasút, mely szeretőként ölel magához, és mindent szivárványba borít, ha beborul az ég. A bizsergető szantálfakoktél életörömmel és vidámsággal itatja át a tested."

A vanília illatjegy fogott meg, tudtam, hogy ezzel nagyon nem lőhetek mellé. A külleme nagyon tetszik, apró, szögletes üveg, fekete kupakkal és fekete matricával, letisztult, kicsit nyers, nekem nagy felüdülés a sok csillogó, rózsaszín, feltűnő üvegcse után.

Az illata.... szerintem életem legjobb illata, mindenféle túlzás és erőltetés nélkül. Erős, édes és fűszeres egyszerre, leírhatatlanul különleges. Tudtam, hogy a Lush odatesz magát, de hogy ennyire?! Egyetlen fújás elég belőle, ebből aztán tényleg, mert mint írtam, erős, éppen ezért ezzel nem közvetlenül indulás előtt fújom be magam, hanem már ébredés után, amikor iszogatom a reggeli kávémat. Általában a hajamra fújom, mert abban NAPOKIG megmarad. Napokig! Menet közben nagyon szépen finomodik, tompul az illata, átalakul egy édes "háttér" illattá, egyszerűen imádom.

Mivel egyetlen fújás elegendő belőle, ezért ez a 30 ml jó ideig elég lesz és bár azt hittem, tavaszra sok lesz az illat, egyáltalán nem az, egyszerűen nem tudok belekötni.

Megint nem kellett csalódnom a LUSH termékében és igazán hálás vagyok a csapatnak, hogy kipróbálhattam ezt a parfümöt, hű társam lesz a tavasz és a nyár folyamán is.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2316365754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása