Egy régi lámpa új, modern köntösben

Kicsivel több, mint 1 éve költöztünk be, így folyamatosan igyekszünk csinosítani, felújítani, apróságokkal feldobni a házat, hogy minél otthonosabb legyen. Ma egy nagyon gyors átalakítást mutatok meg nektek!

 

Mikor költözködünk, kaptunk két éjjeli lámpát, igazi retro, sárga színben, de tudtam, hogy átfestjük és úgy nagyon szépen beilleszthető lesz majd és remek helyük az éjjeli szekrényeken. Nos, ez még csak most történt meg, 1 évvel később, de ugye jobb később, mint soha!

Lakksprayt vettünk, a műanyagot szerintem azzal a legegyszerűbb igazán szépen lefesteni. Közepes szürke szín mellett döntöttünk, a gardróbszekrények is szürkék, így ez tűnt a legjobbnak. A lámpákat átmostam, portalanítottam, a kábelt, a lámpa szárát és az égő foglalatát lemaszkoltam, majd odakint egyszerűen lefújtam kellő távolságból, így sehol nem folyt meg és foltos sem lett.

El is foglalták helyüket az ágy két oldalán az éjjeli szekrényeken, így szürkén sokkal modernebbnek tűnnek és nem kellett tőlük megszabadulnunk, néhány perc alatt átfújtam őket és nagyjából 30 perc alatt tökéletesen meg is száradtak.

 

Ha nektek is vannak régi darabjaitok, gondoljátok meg, hogy eldobjátok-e vagy egy kis festéssel teljesen átalakítható!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8516365780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása