Sötét lyukból álom nappalit varázsoltunk

Na jó, a sötét lyuk talán túlzás, de a tokától-bokáig érő, natúr lambéria minden volt, csak tágas és világos nem. Sokáig halogattuk, terveztük hogyan és mint legyen, aztán múlt hétvégén belevágtunk.

Sokak bízzák szakemberre a festés, ám mi úgy gondoltuk, nem fog ki rajtunk, na meg a munkadíjat hasznosabb dolgokra is el tudjuk költeni. Szóval. A nappali és a hálószoba full lambéria, nyomasztó, sötét, mintha egy ládában élne az ember. Senki nem értette, miért szidom, mert mennyire szép és amúgy is tök praktikus, nem kell x évente festeni. Persze, csak éppen az embernek olyan érzése van, mintha egy nagy dobozban ülne.

[gallery columns="2" size="full" ids="9614,9616"]

Először a lebontás mellett voltunk, de egyelőre költségesnek bizonyult, el is vetettük, aztán úgy gondoltam, üsse kavics, fessük át, ha elrontjuk, na majd akkor tényleg leszedjük. Egy Facebook csoportban szorgosan szívtam magamba az infót a tapasztalt lambéria festőktől, majd bevásároltunk minden kelléket én pedig izgatottan vártam a másnapot, hogy belevágjunk.


Tipp: Mi sima falfestéket vettünk többek tanácsára, most sem vennék mást, tökéletesen megfelel.

 

Szó szerint 3 napig tartott a festés, 3 réteget kívánt ez a drága kis lambéria, mindenem fájt napokig, kimerült voltam, de annál büszkébb, hogy megcsináltuk és kitartottam végig amellett, hogy ez bizony mesés lesz, addig úgysem tekintem befejezettnek, amíg nem lesz olyan, mint amilyennek elképzeltem. Menet közben tudtam, hogy itt bizony a hirtelen megvásárolt bútorok is összehangolásra szorulnak, így amikor vasárnap este végeztem és mindent visszapakoltam, tudtam, hogy másnap irány valamelyik lakberendezési üzletbe és polcok, összeillő dekorok kellenek, így a párom nagy örömére negyed 7-re beértünk a 7 órakor záró üzletbe, ahol természetesen nem kaptunk mindent, irány a 8-kor záró áruház!

[gallery columns="2" size="full" ids="9612,9610"]

Elégedetten tértünk haza, bár a tükörszállítás miatt minden bukkanónál kaptam egy-egy kisebb infarktust és biztos voltam benne, hogy ripityára tört a hőn vágyott tükröm. Bontogatni is a legnagyobb óvatossággal kezdtem és ám, túlélte! El is foglalta méltó helyét, másnap felfúrtam a polcokat, felraktam a dekorokat és azóta is, egy hete minden alkalommal megcsodálom a munkánkat.

Kitartó munkával egy modern, fiatalos, világos, tágas, összehangoltan berendezett nappalit kaptunk, ahová öröm belépni, szétnézni és létezni. Elképesztő, egy új szín mennyit dob az egészen és az is, hogy végre a bútorok színe is stimmel, már csak néhány kép hiányzik a falra és gondolkozom egy szőnyegen is, amit kinéztem.

[gallery columns="2" size="full" ids="9615,9611"]

Leírhatatlan érzés, hogy ezt mi csináltuk, hogy végre egységes, berendezett, nem csak összekapkodott nappalink van, amit imádok. Nagyon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3016365782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W. A. Lacky 2019.07.18. 08:48:21

Miért szebb a natúr fánál a fehér? Sztem a natúr fát lazúron vagy lakkon kívül semmivel sem szabad kezelni.

Gyöngyi Barschné Verebi 2019.07.18. 14:00:35

Szia! Érdekelne az a facebook csoport címe, ahol a lambéria festési tudnivalókat magadba szívtad.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása