Ezeket nézd esténként!

Sokat vagyok egyedül itthon és ha nem a bloggal vagy a videókkal foglalkozom, akkor elnyúlok a kényelmes kanapénkon, csinálok egy isteni tejeskávét és elmerülök a filmek és sorozatok történeteiben. Megosztok néhányat veletek is!

 

Ezek olyan filmek és sorozatok, amelyeket bármikor bárhol és végtelen alkalommal képes vagyok megnézni és ha már egyhez kedvet kaptok közülük, megérte leírni ezeket a sorokat. Sokak nem értik, hogy nem unom ezeket, de minden egyes alkalommal felfedezek a történetben, a jelentben egy újdonságot, ami korábban elkerülte a figyelmemet. Ezért az élményért IS szeretek többször megnézni egy filmet vagy újrakezdeni egy sorozatot.

 

Mamma Mia! filmek

 

Már írtam egyszer nektek, hogy a zenés filmek a gyengéim, a Mamma Mia! mindkét részére pedig úgy igazán rá vagyok kattanva néhány hónapja, 3-4 hetente megnézem mindkettőt. Annyira felszabadultak, nem törődnek másokkal, minden dal ragadós és valljuk be fantasztikus nőkről szól, akiket fantasztikus nők játszanak. Reggelente a film betétdalaira táncolva készülődöm munkába, imádom!

https://www.youtube.com/watch?v=E3vXw1SqnHc

 

Jóbarátok

 

Igazi klasszikus, mindenki ismeri és szinte mindenki szereti is. Mindegyik epizód feldobja az embert, szeretem benne a poénokat, a mini történeteket, a hosszabb szálon futó eseményeket és mind a  szereplő annyira szerethető és közelinek érezhető, hogy sosem lehet megunni. A legrosszabb napokon is a legjobb választás!

 

Miután

 

Olyan módon rá vagyok kattanva, hogy hetente többször megnézem. Hetente! Klasszikus tini filmnek mondanám, valamiért mégis annyira megfog a történet, hogy az hihetetlen. A szereposztás is tökéletes szerintem, látni, ahogyan kibontakozik a szerelmük és ezek a kedvenc pillanataim minden filmben, amikor rájönnek. Alig várom a második részét és most fogom elolvasni a könyveket is.

https://www.youtube.com/watch?v=ZaI7R6g9KQ8

 

The bold type

 

Fogalmam sincs mi a magyar címe, angolul követem a sorozatot, amely nagyon magával ragadó és rendkívül inspiráló, megint csak nőknek. Törtetnek, céltudatosak, magabiztosak a főszereplők, nem mellesleg egy magazinnál dolgoznak, amit egyszer én is szívesen megtapasztalnék. Igazán motiváló epizódokat kapunk, engem is az írásra sarkallnak!

https://www.youtube.com/watch?v=q9Evo8pJTV0

Nektek mik a kedvenceitek?

Jóbarátok fotó: metro.co.uk

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr9116365796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása