Egy biológus, aki kézzel készít személyre szabott ékszereket

Olyan sok magyar márkát mutathattam már be nektek a blogon és továbbra is rengeteg van még, akikről szeretném, ha ti is tudnátok. A ami megint csak egy ékszereket forgalmazó márka lesz, bizonyosan tudjátok már, hogy ezek a gyengéim.

 

A T'aan Jewelry ékszerekre az Anyagbőrben blog Insta oldalán találtam rá, rögtön követni is kezdtem, mert tudtam, hogy ez igazán nekem és nektek való lesz. Néhány napig ilyenkor mindig figyelem a kiszemelt márkát, hogy biztosan olyat mutassak be nektek, amivel tényleg tudok azonosulni. Hamar meg is kerestem a tervezőt és ki is faggattam nektek, hogyan és miért készülnek ezek a nemesfém ékszerek, amelyekbe személyre szabott szöveget, apró mintát kérhetünk, így igazán egyedivé varázsolva, főként akkor, ha ajándékba szánjuk.

Rögtön megtetszett az a letisztult stílus, amit a márka képvisel, egy ideje ezeket az ékszereket szeretem igazán, nem a színes, hivalkodó darabokat. A személyre szabhatóságában rejlik (szerintem) az igazi varázsa, az teszi ilyen különlegessé. Finom, már-már luxusékszereknek tűnnek, egyszerűen tökéletesek!

Kérlek, mutasd be magad néhány mondatban!

Ludánné Varga Edit vagyok, a T’aan jewelry megálmodója és egyben az ékszerek készítője. Egy teljesen más szakma mellett foglalkozom az ékszerekkel, biológus vagyok, jelenleg itthon a 1,5 éves kisfiammal.

Honnan jött az ékszerkészítés ötlete és miért éppen nemesfémek? Miért éppen T’aan?

Mindig is szerettem kreatív dolgokkal foglalkozni, én az a kislány voltam, akinek több kreatív ötletes könyve volt, mint tündérkisasszonyos mesekönyve. Ez a belső késztetés maradt meg ékszerkészítés formájában. Illetve azt gondolom, hogy a személyiségemből fakadóan is imádom ezt csinálni, szeretem a precizitást, pontosságot és rendszert igénylő munkát. Így ezt az igényemet ki tudom elégíteni ezzel a pepecsnek mondható tevékenységgel és nem a mindennapi életben élem meg. Másik oldalról pedig imádok örömet okozni másoknak és az a rengeteg pozitív visszajelzés, amit eddig is kaptam, rendkívül felemelő számomra.

Korábban bizsu alapanyagokból készítettem ékszereket, hobbi szinten. De éreztem, hogy lenne igény minőségi, tartósabb alapanyagokból készíteni az ékszereket. Ezért elkezdtem kutakodni, mi az a megfizethető alternatíva, amivel dolgozni tudnék, így találtam meg az ún. gold filled alapanyagaimat, ami sokkal tartósabb az itthon oly népszerű arannyal futtatott (gold plated) ékszeralkatrészeknél. Jelenleg sárga arannyal ötvözött, töltött ékszerek vannak, de tervben van a rozé arany bevezetése is. Természetesen az arany mellett már vannak a kínálatunkban sterling ezüst (925-ös tisztaságú ezüst) ékszerek is.

Valójában a T’aan jewelry márkanév talált meg engem, nem fordítva.  A t’aan szó egy Jukaték-maja szó, ami kommunikációt, üzenetet, beszédet jelent. Amikor megláttam a maja kultúráról való olvasás közben, egyből tudtam, hogy ez lesz az. Mindent magában foglal, amit a márkában szeretnék életre hívni: üzenetet hordoznak az ékszerek, szinte kommunikálnak a rajtuk lévő történeten keresztül a tulajdonosokkal, hiszen ezek a szavak, nevek, dátumok vagy szimbólumok számukra fontos jelentéssel bírnak. Emlékeket őriznek. A technika, amivel készülnek egy tradicionális módszer, az ékszerek időtállóak és egyszerűek.

Nem rég indult a márka. Hobbi vagy már annál több?

Egyértelműen több hobbinál. Sok megrendelésünk van ahhoz képest, hogy valóban nem régen indultunk. Fantasztikus együttműködéseink vannak most inspiráló nőkkel, erre nagyon büszke vagyok. Hogy szívesen viselik az ékszereket és szívesen írnak róla, rólunk, rólam.

Miért döntöttél a személyre szabott darabok mellett?

Mindig is szerettem örömet okozni az embereknek. Egy ékszer önmagában is képes örömet okozni, de egy ilyen személyes darab, ami akár emlékeket vagy inspirációt őriz, talán még nagyobb örömet tud szerezni. A visszajelzések alapján úgy tűnik, ez így is van és engem az alkotás mellett ez tölt fel.

Kiknek ajánlanád ezeket a visszafogott darabokat? Elférnek a mindennapokra vagy inkább alkalmi ékszernek gondolod őket?

Olyan nőknek ajánlom az ékszereket, akik szeretik az egyszerűséget, közelebb áll hozzájuk a finom, kicsi, vagy közepes méretű ékszer. Akik nem szeretik minden nap cserélgetni a kiegészítőiket, hiszen a gold filled ékszereinket nem kell fürdéshez levenni. Kis odafigyeléssel és karbantartással sokáig megőrzik szépségüket. Az ékszerek nagy része a visszafogottságukból fakadóan elfér a mindennapokban, de vannak olyan darabok is, amiket simán fel lehet tenni egy alkalmi viselethez (a CIRKONIA kollekció darabjai pl. ilyenek).

Egyedül dolgozol vagy van segítséged?

Egy anyuka, aki vállalkozik sosem dolgozik egyedül. :) Sok dolgot magam csinálok, az ékszerek tervezésétől kezdve a készítésen át a csomagolásig és ez így is fog maradni, mert imádom a folyamatot végigvinni. Jelenleg a közösségi felületekre a kreatív tartalmakat is magam gyártom, egy csodás szakemberrel történő rendszeres konzultáció mellett, hiszen egyelőre ezeken a felületeken keresztül történik az értékesítés. Emellett a rendelőkkel történő kommunikációt is én viszem. A postázásban nagyon sokszor a férjem segít, illetve a nagyszülők veszik ki aktívan a részüket, amikor a kisfiamra vigyáznak és tudok dolgozni. Hamarosan indulni fog a webshop, ezt követően a jövő évben át fogom adni az online kommunikáció nagy részét.

Mi inspirál? Keresed az ihletet vagy feljegyzed, amikor eszedbe jut valami?

Általában egy kép, vagy gondolat formájában szembejön velem az inspiráció, de van egy konkrét terv a fejemben a következő megjelenő kollekciókat tekintve. Mindig leírom, vagy lerajzolom, amikor eszembe jut valami és ezek köré a feljegyzések köré építem fel a kollekciókat. Egyébként pedig az inspirál, hogy olyan ékszereket alkossak, amiknek az egyszerűségén keresztül megelevenedhet egy emlék, egy mantra, vagy fontos dátum. Így az egyedi feliratokon marad a hangsúly az ékszerek nagy részét tekintve a jövőben is.

Melyik a legkedveltebb darab eddig?

Most gondolkozom, de hirtelen nem is tudnék egyet kiemelni. Nagyon szerették az induló Anyák napi kollekcióból a holdköves karkötőt. De sokan rendelik a BAR karkötőket aranyban és ezüstben is, illetve a legkisebb medálos MINI karkötőket.

Készülsz valamivel az őszre vagy inkább állandó kínálatot szeretnél kialakítani?

Igen készülök, lesz egy új, színesebb kollekció, amit egyébként nagyon várok. J Mindig lesznek állandó termékek, ezek lesznek a márka alapjai és ezek mellé szeretnék szezonálisabb kínálatot, egy-egy új kollekciót kínálni. De meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok, igyekszem nem ragaszkodni foggal körömmel ötletekhez amik esetleg nem válnak be, hiszen a megújulás az alapja a fennmaradásnak.

Végül: kérlek jellemezd a márkát egy mondattal!

Finom, nőies, kommunikatív, sok-sok szeretettel és odafigyeléssel készítve azoknak a nőknek, akik a hétköznapokban is szeretnének visszafogottan egyediek lenni.

Szerintem már ti is beleszerettetek a márkába, a történetébe, a mondanivalójába és ez is volt a célom. Átadni nektek is egy ilyen szuper magyar márkának az ismeretét, mert annyi tehetséges tervezőnk van itthon is, támogassuk őket, ahogyan csak tudjuk!

[caption id="attachment_9878" align="aligncenter" width="2048"] Tökéletes a csomagolás is.[/caption]

Edit volt olyan drága, hogy nekem is készített egy karkötőt, amire természetesen kutya mancs került Fülöp és Cola miatt. Így tudok nektek személyes véleményt és saját képeket is hozni. Az ékszer nagyon minőségi, igazán finom és könnyed, nagyon szép a kivitelezése is. Műtét után felkerül a kezemre és csak akkor fogom levenni, ha muszáj, mert máris a szívemhez nőtt.

Örülök, hogy bemutathattam nektek egy ilyen kivételes nőt és az ő gyönyörű ékszereit!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8916365798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása