5 tipp a tökéletes körmökért

Amikor 6 éve elindítottam a blogot, a körmök, körömlakkok, minták voltak a fő témája. Akkor még nem is gondoltam, hogy egyszer ezt is fogom tanulni és 6 év után is szívesen írok majd róla.

 

Bár a saját körmeim szépségéért jelenleg nem én felelek, attól évekig imádtam bíbelődni vele, így kitapasztaltam, mik azok az alapok, amelyeket otthon is mindenki el tud végezni magának. Az igényes köröm nem azt jelenti, hogy hetente körmöshöz járunk és mindenféle karmokat építtetünk, hanem azt, hogy egész egyszerűen tiszták, rendezettek.

Szerintem nagyon fontos, hogy a hossz és a forma mindig rendben legyen, hiszen ha színt nem is kap a köröm, ezzel a két dologgal elérhetjük az igényes körmöket. Ez sokkal szebb, ha körömreszelő a hozzá használt eszköz, mégpedig a fém verzió, amellyel finomabban tudjuk formázni. Ha semmi másra nincs is időd, kedved, akkor is mindig legyen forma és hossz kialakítva!

Ha ez megvan, a következő, amire mindig ügyelni kell, a tisztaság! Nincs csúnyább a koszos, sárga körmöknél. Nem kell mindent kesztyűben csinálni, én még gyomlálni is anélkül szoktam, de a körömkefe a barátunk, nagyon fontos barátunk! Főleg állásinterjú, randi előtt, ilyenkor triplán figyeljünk rá!

Az erősítés és/vagy megfelelő alap mindenképpen fontos, ha kerül szín a körmökre, ha nem. Könnyen sérül, ezért érdemes különböző erősítő, vitaminos készítményekkel ápolni, amelyek a szín alapjául is szolgálhatnak. Egy jó alap nem csak erősíti  a körmöket, de hozzátesz a színes árnyalatok tartósságához is. Nekem a legjobb, amit valaha próbáltam, az az Eveline Cosmetics Nail Therapy körömerősítője, verhetetlen!

Jöhetnek a színek! Én magam a pucér körmök legnagyobb utálója vagyok, egyszerűen nem tudom elviselni, ha nincs rajta valamelyik a kedvenc árnyalataim közül. Két vékony rétegben, fedőlakkal zárva gyönyörű, ízléses végeredményt kapunk. Két márka van, amelyekkel igazán elégedett vagyok. Az egyik az olcsóbbik essence, amit senkinek nem kell bemutatni, a másik pedig a drágább Sally Hansen. Mindkettő szépen fed és a legfontosabb, tartósak!

A tökéletes körmökhöz két dolog tartozik még: hidratált körömágy és puha kézfej. Ehhez kell egy gazdagon hidratáló kézkrém, amit naponta többször is bevethetünk, éjszaka pedig vastagabb réteget is felvihetünk, van ideje beszívódni.

Ha ezt az öt tippet, de legalább az első kettőt betartjátok, nem lesz gond a megjelenéssel!

[x]

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1616365896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása