Kézzel készült varázslat Erdélyben

Egy ideig nagyon elhanyagoltam a szívemnek legkedvesebb témát a blogon, a tehetséges alkotókat, akik valamivel megfognak, követem őket és be akarok nektek is számolni róla. Most, hogy közeleg a karácsony, igyekszem erre rákapcsolni, hogy ötletekkel is tudjak nektek szolgálni a fa alá.

 

A BeArt all in one márkát Instagramon találtam egy nyereményjáték kapcsán és amint megnéztem a profilját, rögtön azt éreztem, hogy minden egyes terméke én vagyok, az én világom és azt hiszem, azonnal írtam is neki egy üzenetet, hogy szeretném, ha írhatnék róla, mert szinte olyan, mintha az én márkám lenne, annyira az én ízlésem. Tudjátok jól, ha követtek Instagramon, hogy I M Á D O M a bögréket. Nos, Bea nem egyszerű bögréket alkot, hanem valami csodát, amit az ember mindenhová vinne magával a kezében, annyira hangulatosak.

Annyira magukkal ragadtak a bögrék, hogy nem is vettem észre rögtön a pólókat, amelyek azért különlegesek, mert Bea ezeket is egyedileg feliratozza, ennél személyesebb, de hordható ajándékot elképzelni sem tudok. Én bögrét és pólót is biztosan fogok tőle vásárolni ajándékba (na jó, magamnak is), illetve alig várom, mivel készül az ünnepi szezonra, érzem, hogy minden IS kelleni fog...

Először is, mesélj magadról kérlek, mit érdemes tudni rólad, az alkotóról?

Lörincz Beáta vagyok, 23 éves és Erdélyben élek. Van egy gyönyörű 2,5 éves kislányom Gréti. Egy szép kis városkában élünk a Hargita aljában. Van egy vállalkozásom, amin belül póló bögre és ajándéktárgyak feliratozásával foglalkozom.
 

Mikor gondoltad úgy, hogy neked a kreatív vonal lesz a megfelelő?

Igazából már gyerekkorom óta nagyon vonzottak a kézműves tevékenységek. Anyukámmal mindig barkácsoltunk, dekoráltunk, de sosem gondoltam volna, hogy egyszer ez lesz a munkám. Mindig olyan szakmák érdekeltek, mint a stewardess és hasonlók.
Várandósan kezdtem el ékszereket, adventi koszorúkat és egyéb ajándéktárgyakat készíteni. Elég kelendőek voltak itt nálunk. Akkor tudatosult, hogy induljak el ezen a vonalon. Aztán egyszer csak megláttam az interneten ezt a vágógépet, amivel dolgozok. Utánanéztem a technikának és tudtam, hogy ez az, amit akarok.

Hogyan kezdtél bele a most legjobban futó termékeidbe, a feliratos pólókba és bögrékbe, milyen eljárással készülnek?

Szóval, megvettem a vágógépet, elkészítettem az első pólót és bögrét - ekkor már volt egy Facebook oldalam -, feltöltöttem és már érkeztek is a rendelések. Azóta folyton jönnek a megkeresések.
A technikát azt úgy lehet elképzelni, hogy van ez a vágógép, vannak hozzá csoda szép színű fóliák, külön pólóra és külön bögrére. Laptopon megtervezem a mintát, a gép kivágja, majd rákerül a bögrére. A pólónál az a különbség, hogy a fóliát rá kell vasalni.


Mikor érezted, hogy ez most jó lesz, szeretni fogják?

Most kezdem úgy érezni, hogy elindultam egy vonalon, amit még ha kicsit fejlesztek, talán jó lesz. Szeretnék kialakítani egy márkát, hogy az emberek azt mondják, hogy: "Nézd! Vettem egy BeArtos pólót!". S szeretnék olyan feliratokat, mintákat készíteni, amit tudok folyamatosan gyártani, ami tetszik az embereknek.


Volt-e már igazán emlékezetes sikered? Ha igen, kérlek oszd meg velünk!

Nem igazán jut eszembe ilyesmi.

Neked melyek a kedvenc termékeid, ha a készítés folyamatát vesszük?

Mindenképpen a pólók feliratozását szeretem a legjobban. Olyan jó, amikor leveszem a fóliát és meglátom alatta a mintát, sokat tudok gyönyörködni bennük.

Készülsz-e újdonságokkal az őszi/téli szezonra?

Természetesen igen! Az őszi bögrék most nagyon mennek, de a télit is nagyon tervezgetem. Szeretnék egy összeállítást, egy boxot nem csak télire, hanem havonta megújulósat.


Mi inspirál az újabb ötletek megvalósításában?

Leginkább külföldi vállalkozók munkáját nézegetem, ezekből merítek ötletket, illetve nagy barátom a Pinterest. Minden elismerésem annak, aki kitalálta. Rengeteg insta profilt is nézegetek, ezekből is sok inspirációt lehet gyűjteni.

 

Egyedi megrendeléseket is teljesítesz vagy fix a feliratok választéka?

Egyedieket is természetesen. Sőt! Nálunk inkább azok mennek, amikor a kliens mondja meg, hogy mit írjak, pl. nevet vagy idézetet stb. De nagyon rá szeretnék térni arra, hogy legyenek fix minták, amiből tudják, hogy ezt én készítettem.


A baba termékek is gyönyörűek, de mégsem kapnak akkora hangsúlyt az Instagram oldaladon. Ennek mi az oka?

Amikor megszületett Gréti, arra gondoltam, hogy akkor én most gyerek termékekkel fogok foglalkozni. Valamiért nem kaptam el a szálat. De most sem hagyom teljesen, mivel a gyerek felsők tervezése már elindult. Hamarosan felkerülnek a netre.


Bár lehet korainak tűnik még a kérdés, de karácsonyi megrendeléseket meddig fogadsz majd, hogy biztosan el is készülj velük?

Ha magyarországi a megrendelő, akkor december első hetéig, mivel elég lassú a szállítás, 1-2 hét kell, hogy legyen biztos.

Ha elolvastátok Bea válaszait, szerintem nektek is átjött, hogy neki ez a kis szerelem-projektje és szíve-lelke benne van minden egyes elkészült termékben. A termékek varázsa a csodás betűtípusokban, színekben és egyediségükben rejlik, ha most valaki azt mondaná, válasszak 3 dolgot, nem tudnék, de legalábbis nagyon nehezen. Az árak is abszolút a földön maradtak, a pólók ára 3.000,- Ft, míg a bögréké 2.500,- Ft.

Nagyon örülök annak, hogy szembe jött velem Instagramon a BeArt profil, mert gazdagabb lett az általam követett profilok csoportja egy fantasztikus lány fantasztikus márkájával.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7016365910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása