Makeup Revolution x Friends - Vaníliás ajakradír

Nagyon szeretem, amikor egy-egy márka ilyen kollaborációkat tervez a vevőknek. A Jóbarátok pedig egy olyan klasszikus sorozat, amit szinte mindenki ismer és szeret, így szuper választás volt ilyen kollekciót a piacra dobnia a Makeup Revolution csapatának.

img_8947.JPG

 

Makeup Revolution X Friends Vanilla Latte

Nagyon szeretem a különböző ajakradírokat, legfőképpen most, hogy közeleg a szeles időjárás, mivel az én szám hajlamos nagyon csúnyán kiszáradni a széltől, jobb ezt megelőzni. A csomagolása zseniális, ennek kivételesen a dobozát sem dobtam ki, annyira jól mutat így együtt.

img_8955.JPG

Már az első használat után tudtam, hogy ez más, mint az eddigi ajakradírjaim, éppen ezért rögtön nagy kedvenccé vált. Az oka az, hogy nem olvadnak el a szemcsék, amint elkezdem dörzsölni vele az ajkaimat, hanem addig teszik a dolgukat, ameddig szeretném és elég hatásosnak érzem.
Nagyon elégedett vagyok vele, puhává, simává varázsolja az ajkaimat és közben táplálja is a benne lévő olajaknak köszönhetően, így nem csak tisztít, de rögtön hidratál is egy lépésben.

img_8953.JPG

Egyelőre elegendő heti egy alkalommal használnom, de az időjárástól függően változtatom majd a gyakoriságát. Fontos, hogy este ajánlott csak használni, ne pedig reggel indulás előtt, hiszen mégis csak egy radír, érzékennyé válhat a bőr a használata után a hideg, szeles időre, de éjszaka megnyugszik, van ideje regenerálódni. Elegendő belőle egy kis mennyiség, így heti 1-2 használat mellett is kitart szerintem 2-3 hónapig, így maximálisan megéri az árát.

img_8946.JPG

Nekem összességében csak pozitív tapasztalataim vannak az eddigi pár hét alapján, így nem csak a Jóbarátok rajongóknak, hanem mindenkinek ajánlom megvenni, mert szépen teszi a dolgát, remekül hidratál és finom, őszies vanília illata van.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr9416677766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása