Teszt | NeoNail Duo Acrylgel

Újabb hét, újabb körmös bejegyzés következik, ahogyan azt ígértem. Igyekszem nem túlzásba esni, de most fontos szerepet játszik a mindennapjaimban a körmözés és a termékekkel való kísérletezés, hátha nektek is tudok segíteni ezekkel a bejegyzésekkel!

fo_1.jpg

Az acryl néhány éve van jelen a műkörmösök körében, a legegyszerűbben úgy jellemezhető, hogy a zselé és a porcelán keveréke. Könnyen és rugalmasan formázható, mint egy zselé, viszont olyan erős és ellenálló, mint a porcelán, így a problémásabb körmökre kifejezetten jó választás lehet. Aki a tanfolyam alatt nem szerette a porcelánt (mint én), annak nem lesz elsőre a kedvence, de lehet, hogy másodjára sem, rá kell állnia a kéznek az anyagfelvitelre, de hamar bele lehet jönni. Ha pár alkalommal megszenved vele az ember, utána sokkal gyorsabban tud majd dolgozni vele, mint a zselével, hiszen egyszerre több köröm megépítésére is alkalmas, nem fog elfolyni a sáncokba, ha kellően elvékonyítottuk.neo.jpgÉn most a NeoNail Duo Acrylgel Cover Pink árnyalatát próbáltam ki, nagyon kíváncsi voltam, mit tud ez a márka ezen a téren. A 15 grammos változatot rendeltem meg, próbaként úgy gondoltam, elég lesz, ha nem válik be, nem tudok vele dolgozni, akkor ne porosodjon a nagyobb kiszerelés, ami az árát tekintve egyébként gazdaságosabb, mint kisebb társai.

Ami első használatra feltűnt, hogy kicsit keményebb állagú, mint amit eddig próbáltam, meg is ijedtem, hogy nem fogok tudni vele dolgozni, eléggé kezdő vagyok még acryl téren. Szerencsére a kezdeti aggodalom alábbhagyott, amint elkezdtem teríteni, lapogatni a körmömön, szépen teszi a dolgát, könnyű egyengetni, ha megfelelő folyadékmennyiség van az ecsetben és nem is válik túl hamar ragacsossá. A színe gyönyörű, igazi körömágy szín árnyalat, nagyon természetes, szép tónusú, én nem is vittem fel rá semmi fedőt és nem mintáztam, önmagában viseltem. image1_2.jpeg

Formára reszelni sem volt nehéz, a tartósságával nem volt gondom, nem tört le sem az elvékonyított éle, sem nem levegősödött, összességében elégedett vagyok vele és nagyon örülök, hogy kipróbáltam és további NeoNail termék is van még a kívánságlistámon.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3817791378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása