Nuxe csodaolaj – Valóban ennyire jó?

Évek óta látom 1-2 influencernél ezt a terméket, márkát és jó ideje furdalja már az oldalamat a kíváncsiság, hogy vajon tényleg ennyire jó vagy csak jól megfizetett hirdetésekről van szó? medicinal-flower-gb661f0ab2_1280.jpg

Nagyon szeretek olajakat használni az arcápolás során, ezért egy ideje figyelemmel kísérem, hol, mikor és milyen vélemény jelenik meg erről a fajta arcápoló olajról. Ez az egekig magasztalt termék kör nem más, mint a Nuxe márka olajai, amelyek közül végre én is választottam egyet és hetek óta használom, hogy be tudjak róla számolni nektek is, hogy megéri-e bedőlni a nagy felhajtásnak, ami a márka termékeire jellemző.

Én a Nuxe Huile Prodigieuse Florale multifunkcionális olajat választottam, őszintén szólva leginkább az illat leírás miatt, plusz tetszett az üvege is, úgyis az volt első körben a célom, hogy kipróbáljam a márkát és valamelyik ápoló olaját.

Az árát nem tartom vészesnek, 5 ezer forint körül van az 50 ml-es verzió ára, ami azért jó pár hónapra elegendőnek ígérkezik, így hónapra lebontva nincs nagy költsége. Amikor megérkezett, bele is vetettem magam a tesztelésbe, elsősorban éjszakai arcápoló terméknek vettem és azóta is így használom. Az illat tekintetében jól döntöttem, fantasztikus, könnyed, igazán virágos illata van, amit jóval a felvitel után is érzek még, nagyon kellemes.

nuxe.jpg

A fújós kiszerelés nekem nagyon szimpatikus, így nem lódul meg és nem tocsogok az olajban, 3 pumpányi elegendő az arcomra, így szinte még meg sem látszik rajta, hogy már hetek óta használom. Eléggé gazdagon tápláló, zsíros érzetet hagy maga után, így nyáron tényleg csak éjszakára tudom elképzelni, reggelig van ideje beszívódni. Használtam már reggeli hidratálóként is, mire beértem dolgozni, már elviselhető volt a fénylő hatása a bőrömnek, engem nem zavart, de azért inkább éjszakára preferálom a használatát.

Bár a száraz olajakkal mindig azt tapasztaltam, hogy nehéz és ragadós eldolgozni őket, ezzel nem volt ilyen gondom, gyönyörűen, jólesően bemasszírozom a bőrömbe esti rituáléként, így ez nagy plusz pont. Úgy vettem észre, hogy nem nehezíti és tömíti el a bőrömet az elmúlt hetekben, helyette nincsenek száraz foltok a homlokom és orrom környékén, szépen teszi a dolgát az arcbőrön anélkül, hogy elnehezíteni.

nnuu.jpg

Kipróbáltam hajra is, ott nem jött be, de azért teszek vele még egy próbát. Nem tudtam kellően eldolgozni, talán az állaga, talán a bénaságom miatt, de reggelre ragacsos volt 1-2 tincsem, így hajra első próbára nem vált be, de adok majd még neki egy esélyt a nyaraláson a sós víz áztatta hajamra.

Összességében teljesen érthető körülötte az évek óta tartó nagy hype, valóban szuper termék, én biztosan szétnézek ezek után még a Nuxe kínálatában, biztosan találok még köztük ilyen kincseket.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7817893875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása