Lush Co-Mingle testradír, a megmentőm!

Érkezett hozzám nyáron tesztelésre egy kis testápoló csomag a Lush csapatától és volt benne egy termék, ami nagyon sokat segített rajtam és erről mindenképp írni is szeretnék nektek.

co_mingle_3in1_scrub_1920x1080_2022-1_1.jpg

A Co-Mingle testradír volt az ősz megmentője nálam, hiszen az újabb csuklóműtét és gipsz, rögzítő után megint nagyon ramaty állapotban volt a kézbőröm. Kiszáradt, hámlott, foltos volt, egészen elkeserítő.

"Milyen is az igazán kiváló testradír? Természetesen az, amelyik egyben tisztít és hidratál is! Ez a radír szuperkönnyű és habszerű textúrájú, a dörzsölő hatását pedig az őrölt taguadió és a bambusz kombója adja. Használd nedves bőrön a lábaidra, a karjaidra és a testedre masszírozva, és élvezd a radírozó, tisztító és hidratáló hatását. Szívd be mélyen a bio levendula aromáját, öblítsd le, és lépj ki a zuhany alól istenien puha bőrrel. Ugye, mennyi időt megspóroltál?"

Ez volt az első, kifejezetten testápolásra való termékem a márkától, így kíváncsi voltam milyen, de közben már előre tudtam, hogy be fog válni, mint eddig minden. Elég nagy, 225 grammos kiszerelésben érkezik, nekem még mindig van belőle, pedig szeptember óta 2 naponta használtam a kezemen és olyan 4-5 naponta a testemen is.

co_mingle_body_scrub_ecom_2022.png

A textúrája fantasztikus! Kis szemcséjű radír, viszont így is nagyon hatásos, miközben kíméletes is. Az ember azt hiszi, hogy egy testradír minél nagyobb és durvább szemcséjű, annál jobb, pedig az már apró sérüléseket okozhat a bőrön, így ez a tökéletes állag. Nem csak radíroz és tisztít, de a benne lévő sheavajnak és mandulaolajnak köszönhetően hidratál is közben, így mindig úgy léptem ki a használata után a fürdőkádból, mint aki babaolajban fürdött.

co-mingle_body_scrub_2022_2000x1364_3.jpg

A gipsz és kötések levétele után a kezem tényleg rossz állapotban volt, így ott tudtam a leginkább tesztelni. Csodát művelt! A frissen műtött kezem nagyon érzékeny volt, de közben nem is akartam hagyni, hogy a hámlott és száraz bőr vegye át az uralmat, így ezt a radírt vetettem be az ápolására. Nagyon kíméletes, oly' annyira, hogy kis idő elteltével bátran használhattam a friss hegek körül, néha rajtuk is, ami szerintem mindent elárul arról, hogy mennyire jó ez a termék.

Kb. 2 hét alatt rendbe tette a bőrömet úgy, hogy nem sértette fel egyszer sem, szuperül hidratálta közben és mégis kíméletlenül elbánt az elhajt bőrhámsejtekkel.

Nagyon hálás vagyok a Lush csapatának, a legjobbkor küldték ezt a terméket!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7417979698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása