Ajánló: Kedvenc sorozataim #2

Sziasztok! Hozom az újabb részét a Kedvenc sorozataimnak. :) Mivel a lakkozást nem tudom csendben végezni, általában sorozat nézés közben festem ki a körmeimet. Na már most. Oké, nők vagyunk, egyszerre figyelünk mindenre blabla...Kamu. Ha elém olyan sorozatot tesznek, ami érdekel, akkor a világháború is kitörhet mellettem, nem fogom észrevenni, szörnyen bele tudok feledkezni abba, amit nézek. 
Szóval ma olyan sorozatokról írnék, amik tipikusan olyanok, amik mellett lakkozhatunk például, mert nem túl nagy sztoriról szólnak, csak olyan tipikus "megnézekegyrészthogyteljenazidőm" sorozatok ezek.


Suburgatory



A sorozat érdekesen indul, azt hisszük a pilot láttán, hogy hú de izgi sorozatnak nézünk elébe. Bumm. A következő részek alatt számomra el is laposodott a sorozat. Ettől szeretem, nincs mindig kedvem koncentrálni, imádom, ha csak fél füllel hallgatni kell és néha ránézni, akkor sem maradunk le semmiről. Ez egy ilyen sorozat. Tessa és édesapja New Yorkból költöznek egy kis városba, egy doboz óvszer miatt, innen a magyar címe ( A kondom el van vetve). Apu felháborodik, hogy a kislányát elrontja NY, ezért elköltöznek egy csendes kertvárosba. Ez még nem mondható unalmasnak, azonban a sorozat részről-részre elvesztette azt a tulajdonságát, hogy várjam a következő részét. Ettől függetlenül nem véletlen kedvenc sorozat, valóban szeretem, teljesen kikapcsolja az agyam, szerethető. :) Aki szereti ezt a jellegű sztorit és kíváncsi milyen kalandokba keveredik Tessa, az nézze meg, körömfestés mellé tökéletes program.




2 Broke Girls



IMÁDOM. Ez nem olyan, mint az előző, hogy nincs semmi érdekes benne, ennek minden percét imádom csupán azért sorolom ebbe a bejegyzésbe, mert ennek a sztorija sem kíván túl nagy figyelmet, nyugodtan tevékenykedhetünk mellette. Bevallom, sokáig bele sem néztem, a címe nem igazán vonzott. Elkezdtem. Ledaráltam. Beszippantott. ZSENIÁLIS. 2 nő. Az egyik egy pincérnő (Max), szolid körülmények között. A másik egy rossz útra tért milliomos lánya (Caroline), akit kisemmiztek, ezért munkát keres és itt kezdődik a történet .:) Caroline oda tér be interjúra, ahol Max dolgozik. Szépen lassan nagyon jó barátok lesznek, amihez nagyban hozzájárul, hogy Max befogadja Caroline-t, akinek nincs hol laknia. Megismerik egymást és közös álmuk lesz: egy cukrészda, hiszen M. istenien süt, C. pedig a pénzügyi vonalhoz ért, így lassan elindulnak az úton. Az út nagyon vicces, rengeteg poén van a mindössze 20 perces részekben, egész egyszerűen bármikor felvidít és a karakterek i nagyon szerethetőek. A zord, őszies esték közeledtével mindenképp ajánlom. :)



Aki megnézi őket, írja meg, hogy tetszettek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8316365056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panna 2014.09.10. 13:26:34

A 2 Broke Girls nekem is nagy kedvenc, most tartok a 2. évad végén és zseniális. Viszont kizárólag felirattal, eredeti nyelven, mert belenéztem egy szinkronos részbe kb. 3 percre és amellett, hogy szörnyű szinkronhangokat választottak, a poénok is szarul lettek lefordítva.

Nóra Korán 2014.09.10. 17:32:54

Minden szavaddal egyetértek! Éppen este sikerült belenéznem egy szinkronizált részbe...hát, szerintem is katasztrófa. Teljesen más képet kapunk így a sorozatról, borzalmas, nézhetetlen, kb. nulla humorral.

Mórocz Niki 2014.09.10. 17:49:24

A 2 Broke Girls nálam is nagy kedven :D eddigi legjobb sorozat amit néztem :)

Nóra Korán 2014.09.10. 19:04:24

Szerintem kötelező darab :)

Moon Angel 2014.09.11. 08:55:32

Egyiket sem nézem, mert annyi sorozatot nézek most, hogy azokkal is mindig lemaradok. :D De mindegyik jónak tűnik. :)

Nóra Korán 2014.09.11. 10:50:48

Ismerős, annyit nézek egyszerre én is, hogy sokszor nem tudom melyikből melyik rész következik, szerintem lassan jegyzetelni fogom.:D

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása