Tetoválás és ami mögötte van

Sziasztok! Ma egy kicsit másabb témával készültem Nektek. Rögtön lelövöm a poént, nekem 3 tetoválásom is van, ezért mozdult meg a fejemben ez a gondolat, hogy nekem már pedig erről írnom kell. Hiába haladunk a korral, még mindig nagyon megosztóak ezek a testfirkák.

kép forrása: idezeteskepek.hu


Sosem ítéltem el azt, akinek tetoválása van, sosem alkottam véleményt anélkül egy tetovált emberről, hogy megismertem volna. Sok emberben még mindig az a gondolat él, hogy aki tetovált, az gonosz, rossz ember, aki hanyag, erkölcstelen. Na már most kérdem én, így van ez? Nem. Minden tetoválásban ott egy gondolat, egy személy, egy emlék, egy fontos pillanat, egy múló szerelem, egy álom, egy érzés, egy tulajdonság, egy motiváció, egy dolog, bármi, ami arra késztetett minket, hogy megörökítsük. Ha nekünk akkor, abban a pillanatban fontos volt, hogy ezt elkészíttessük, hogy jön ahhoz valaki, hogy engem ezért elítéljen vagy lenézzen? Az én testem. Csak az enyém. Ha nekem fontos, akkor más ne szóljon bele.

Sosem értettem, hogy egyes munkahelyeken miért alapfeltétel, hogy ne legyen tetoválásod. Mert? Attól hülyébb leszel? Ügyetlenebb? Alkalmatlanabb? Nem. Akkor? Lehet, hogy minden idők legjobb alkalmazottjainak tucatjait utasítják és hagyják ki azért, mert nekik tetoválásuk van. 

"Hogy fog ez kinézni idős korodban?" Mert te? Szép, aszimmetrikus és tökéletes maradsz? Nem. Akkor? Akkor mit fáj az neked, ha az én szottyadt kis ráncos, csúnya bőrömön lesz egy kis firkálmány is? Attól a tiéd nem lesz fiatalabb és simább.

"Jaaaj, hát meg fogod te ezt bánni!" És?Akkor ÉN bánom meg és NEM TE. Mondd el szépen kulturáltan, de ne szóld le, ha neked semmi károd nem származik belőle.

Ha ne legyünk rasszisták, ne szóljuk le a szőke nőket és a többi, akkor mindenkiben legyen annyi, hogy ne legyen előítélete a tetovált emberekkel szemben.

Ha szeretnétek, hozok egy rövid bejegyzést később az én tetoválásaimról is.

Nektek mi erről a véleményetek? Kinek milyen tetoválása van?


A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3316365048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liza Magyar 2014.10.08. 21:02:21

teljes mértékben egyetértek :) nekem egy kék toll van a hátamon. kíváncsi lennék, neked milyen tetoválásaid vannak :)

Nóra Korán 2014.10.13. 11:16:03

Örülök, hogy nem csak én látom így. :) Összedobok majd róluk egy bejegyzést. :)

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása