My 10 essentials - 10 dolog, ami hozzám tartozik

Sziasztok! A délután folyamán olvastam ezt a TAG-et a Zandra's Cafe blogon és úgy gondoltam, én is "kitöltöm", hiszen a személyes bejegyzéseknek  is van helye a blogon. 10 olyan dolgot hozok, amik nélkül nem lennék én, a mindennapjaim részei.

 

1. Kávé/tea

Azt hiszem, ez minden ilyen TAG kitöltőnél alap pont, de mit tehetnék, ha csak úgy indulhat a dolgos hétköznapok reggele, ha a nyuszis bögrémből megiszok egy finom forró kávét? Hétvégente tejeskávéval indul a reggelem, nem muszáj rögtön az erős koffein-adag! :D
Napközben pedig liter számra vedelem a teát a munkahelyemen. Nagy teázós vagyok gyerekkorom óta, így már jó pár éve kísér a teaimádatom.:)

nyuszis

2. Instagram

MENT-HE-TET-LEN. Ez vagyok én, az örök insta-függőségre ítélt leányzó. A reggeli kávém fő hozzávalója, imádom, annyi jó képet találni! DIY, inspiráció, sminkek vagy egyszerűen csak érdekes fotók. Napközben, ha a telefonom a kezemben van, az esetek 90%-ban épp az instát csekkolom! :D Ahol @norcsoo_ néven megtaláltok.;)

 

3. Hooligans

Furcsa lehet. Aki ismer, az tudja, hogy ez az a zenekar, amiért képes lennék étlen-szomjan átvirrasztani egy egész éjszakát, ha ez kellene ahhoz, hogy hallhassam őket. A hideg kiráz örömömben, ha meghallom  Csipa hangját és az egyik legkedvesebb emlékem is a zenekarhoz fűződik, az első koncert örök élmény marad. A zenekarnak hála ismerhettem meg egy csapat barátnőmet, akik bár az ország túl felén laknak és ritkán van alkalmunk találkozni, örök hálával tartozunk egymásért a fiúknak. Látjátok, máris ez az a pont, ahová a legtöbbet írtam, na és hát tudnék még. Szerelem.

Kép 1519

 

4. A párom

Nem tudom, hogy ezt olvastam -e valakinél, de ő is ide tartozik. Szerintem nincs olyan, aki ne tudnák hogy ő meg én egy mi-t alkotunk. A részem, a mindennapjaim kitöltője, a támaszom, a szerelmem, a legjobb barátom, a Kincsem.:) Több, mint 3 éve tart már ez a csoda, legvadabb álmaimban sem tudnám már nélküle elképzelni magam, az nem én lennék. Kell.

10891725_900973736580557_1287824294509635547_n

 

5. Zsömlekutya

Aki papíron nem az enyém, hanem a páromé, de magaménak érzem. Annyi szeretetet képes adni, hogy azt nem tudjátok elképzelni. Csak mosolyogva tudok róla beszélni, mindenki tudja, ki az a Zsömle, teljesen bele tartozik a 10 dologba rólam. :)

Kép 209

 

6. Önbizalomhiány

Igen, ez is hozzám tartozik. A párom sokat segített ezen és úgy érzem, a blog is lefaragott belőle némileg már.:) Pedig a csuklómon is ott díszeleg a Believe in yourself  felirat, néha mégis megfeledkezem róla, pedig képes erőt adni!

believe-224x300

 

7. Rengeteg kiegészítő

Régebben volt, hogy a csuklómtól a könyökömig karkötők sokasága díszelgett a karjaimon. Mára azért lejjebb adtam ebből a mennyiségből, de nincs olyan nap, hogy ne lenne rajtam 2-3 kiegészítő. Önkifejezés. Feldobja a legunalmasabb szettet is, elvonja a tekintetet arról, amit nem szívesen mutogatunk. Persze a bizsut részesítem előnyben, mert se pénzem, se igényem nincs a drágább ékszerek halmozására.

Kép 1535

 

8. Könyv és film

Imádom, ha egy teljesen más világba repít egy történet. Amikor könyvet olvasok, teljesen beleélem magam, eggyé válok a történettel, szinte úgy érzem, belecsöppenek a közepébe. Varázslatos világ, amit a könyvek és filmek adnak nekünk, de ezt csak azok érthetik, akik képesek kikapcsolni 1-2 órára és átadni magát egy mesebeli, pihentető, mégis izgalmas történetnek.

 

9. Blog/Ti

Egy évvel ezelőtt nem gondoltam volna, hogy év vége táján az ölemben a laptoppal fogok ülni, pötyögni egy sor "idegen" embernek és túl leszek már több, mint 100 bejegyzésen. Hihetetlen. Csak a közeli barátaim tudják, hogy írok, de mégis szerepelnie kell a 10 pontban. És Ti, olvasók. Még ha nincs is több száz követőm és kommentelőm, mégis megdobban a szívem, amikor látom, hogy legalább egy ember elolvasta a bejegyzést, amit kiraktam. Nem lehet megszokni. :)

 

10. Kreativitás

Óvodás korom óta velem van. Akkoriban a hímzés és varrás volt a mindenem, azóta már számtalan dologba belefogtam és értem el sikereket. Ékszerek, párnák, lakkozás, üvegfestés, hímzés, varrás és megannyi dolog, ami mind mind én vagyok és amit alkotok, az az enyém és senki nem veheti el tőlem. Sokak szerint a bal kezeseknek adatott valamilyen tehetség, az enyém a kreativitás lett..:)

Kép 1520

A 10 pont összeszedése közben rájöttem, hogy sok sok dolgot idevehetnék még, talán egy újabb bejegyzésben őket is leírom. Szeretnétek?

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7716365104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liza Magyar 2014.12.30. 00:23:06

nagyon tetszett ez a bejegyzés :) aranyosak vagytok együtt pároddal, és nagyon cuki a kutyusotok! :) lehet én is írok majd egy ilyet :)

Macska 2014.12.30. 10:33:24

Engedd el azt az önbizalomhiányt... és akkor el is fog múlni! ;) Döntsd el, hogy többé nem a részed, és akkor idővel elillan. Tapasztalat. Nyilván egy pici mindig megmarad, de azzal meg már nem kell foglalkozni, az egészséges. :3

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása