Év végi kívánságlista

Olyan régen volt már ilyen témájú bejegyzés a blogon, régebben pedig igazi klasszikusnak számított és most olyan jól esett elnézelődni a webshopok kínálatában és gyűjteni a kiszemelt kincsek listáját.

 wl.jpg

Amikor 9 évvel ezelőtt (milyen rég volt már!) elkezdtem a blogírást, akkor ehhez hasonló témákkal voltak tele a szépségblogok. Kívánságlista, kedvencek, szerzemények... azok a régi szép idők! Amikor a kislányom a kezemben alszik, szívesen böngészem a webshopokat, fedezek fel új termékeket, keresek új márkákat. A Notino kínálata állandóan megújul, rengeteg márka kapható már náluk és csak érkeznek az újdonságok. Ennek azért is örülök, mert náluk olyan világmárkák és kevésbé ismert márkák is kaphatóak, amelyek máshol nem, így esélyt kapunk ezeknek a kipróbálására is.Ha pedig már jól bevált márka, akkor pedig nagy könnyebbség, hogy néhány kattintás és pár nap után már nálam is van, ugyanis itt helyben nem igazán lehet semmit kapni. Összeállítottam hát egy kívánságlistát, amelyet lassacskán szeretnék is kipipálni.

Bár nem sminkelek túl sűrűn, hiszen általában itthon vagyok, de amikor néha elmegyünk valahová, akkor jól esik kicsípni magam és a tükör előtt készülődni. Ehhez nagyon, nagyon szeretném kipróbálni a mindenki által dicsőített Estée Lauder Double Wear Stay-in-place alapozót, amit egyébként nem tudom, miért nem próbáltam még soha.Szerintem ez lesz az első, amit meg fogok rendelni a kis listámról, csak találjam el a megfelelő árnyalatot is!

eldw.jpg

Új szemhéjpúder ecsetekre is szükségem lenne már, van ugyan egy 5 darabos Real Techniques készletem, de kellene valamilyen precízebb darab is a szemzughoz vagy éppen az alsó szemhéjamra. Ez a készlet tökéletes is lenne, így már bőven elegendő ecsettel rendelkeznék egy teljes szemsmink elkészítéséhez, ment is a kedvencek közé az oldalon.

rt_1.jpg

Évek óta vágyom már egy szépségápolási termékekkel teli adventi naptárra, de őszinte leszek, eddig sajnáltam rá a pénzt. Meg hát valljuk be, ilyen naptárat kapni jó, hogy ne tudjuk, mi van benne! Az oldalon szerencsére már most bőven van választék és ahogy haladunk a december felé, szerintem csak még több lesz majd. Egyelőre a NYX a legszimpatikusabb, tetszenek is benne a termékek, illetve a márkát is nagyon szeretem, így ezzel nem tudnék melléfogni.

81p542dqdsl_ac_sl1355.jpg

Néhány hete fedeztem fel, hogy a The Body Shop márka is kapható már, a legutóbbi rendelésembe már be is tettem egy testvajat, szuperül jön ebben a hidegben, most pedig szemet vetettem a Nicaraguan Coffee hámlasztó maszkra, amelynek elsőre borsosnak tűnik az ára, viszont 75 ml-t kapunk belőle, ami azért nem kis mennyiség. A hideg hónapokban tanácsos hámlasztani, hiszen ilyenkor azért kevesebb káros napsugár éri a bőrünket.

tbsnc.jpg

Az invisibobble is egy olyan márka, amit külföldi youtubereknél láttam, üzletben még nem találkoztam vele, de a Notinonak köszönhetően rengeteg termékem van már tőlük. Mindig van is valami a kívánságlistámon, most a hajpántjaik/hajráfjaik tetszenek nagyon, az ünnepi időszakban könnyedén fel tudnám velük dobni a szettemet. A hajgumijaik valóban verhetetlenek, évek óta nyúzom őket és nem is vagyok hajlandó mást a hajamba tenni azóta.

ivb.jpg

 Szükségem van egy új hajszárítóra, így ez nem pusztán kívánság, hanem valóban szükséglet. Mivel a jelenlegi is Remington és minden más hajformázó termékem is a márkától van, így nem is kérdés, hogy ezt is innen fogok ismét választani. Amint lesz egy kis időm, biztosan utánaolvasok majd, hogy melyiket a legérdemesebb beszerezni, de szerencsére bőséges a választék a webshopon.

remington.jpg

Kicsit kilóg a sorból a Tomme Tippee Let's Go cumisüveg melegítője, hiszen ez nem teljesen az én kívánságom, de nyilván mégis, hiszen a kislányom még nem mondhatja el, mire van szüksége a maga majdnem 3 hónapjával. Ezt a készüléket viszont többen is ajánlották, így még idén beszerzésre fog kerülni.

tt.jpg

Összességében ezek szerepelnek most a kívánságlistámon, nem túl sok minden, de legalább reális vágyak és úgy ahogy hasznosak is. Mióta gyerkőcöm van, ilyen szempontból én kicsit háttérbe szorultam, de ezeket mind meg fogom vásárolni, hiszen nem szűntem meg létezni és továbbra is meg fogom venni magamnak, amire vágyom.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6918231511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása