Fitness Diary - Diétás tortilla

A hétvégén készítettem el ezt a diétás tortilla finomságot, nagyon megörültem, hogy ilyen finomat is ehetek bűntudat nélkül. Nekem ennyi hozzávalóból 3 tekercs jött ki, arányosan úgy növelitek a hozzávalókat, ahány adagot szeretnétek. :)

Tészta hozzávalók:

  • 2 tojás
  • 1 evőkanál zabpehely/zabliszt
  • egy csipet só

Töltelék hozzávalók: ( amit én használtam )

  • mexikói zöldségkeverék
  • néhány szelet uborka
  • 2 szelet csirkemell

tortilla

Először a tölteléknek láttam neki. A csirkemellet felkockáztam, majd kevés olajon "fehérre" pirítottam. Mikor úgy láttam, megfelelően átsült, hozzáadtam a zöldségeket és felöntöttem némi vízzel. Kis lángon addig kevergettem, míg a víz el nem párolgott, a töltelék egésze össze nem pirult. Ízesítésként sót, borsot és gyros fűszerkeveréket használtam, ez igazán finommá tette. Amíg hűlt egy keveset, kikevertem a tészta hozzávalóit és palacsintaként kisütöttem. 3 "palacsintát" kaptam ennyi hozzávalóból, egy főnek bőven elég. Mielőtt kihűlt volna a tészta, a közepére egy sávban ráhelyeztem a tölteléket, majd feltekertem az egészet. Még melegen fogyasztottam, igazán laktató ebéd lett belőle, 2 tekerccsel jó időre megteltem.

tortillla

Kép 186
Ha szeretnétek, hozok még Nektek fitt recepteket, egyre többet gyűjtök és próbálok ki, kitartóan tartom a diétámat minden egyes nap. Aki elkészíti, írja meg, hogyan sikerült. :)
Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2016365146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása