1 éve már...

1 éve már, hogy kezdetét vette ez a szerelem. Hol erősebb, hogy lappangóbb volt, de azóta is töretlen. 2014. június 15-én kezdődött. Egyszerű, átlagos nyári napnak indult, majd sokkal több lett belőle. Azon a meleg, nyári napon született meg az akkor még vörös kis fejemben, hogy megírom Nektek az első bejegyzést. Igen, 1 éves a blogom. Amikor elindult a blog, előtte hetekig foglalkoztatott a gondolat, hogy nekem is meg kellene próbálkoznom azzal, amit másoknál annyira szeretek. Hiszen szeretek írni, miért ne tegyem ezt közönség előtt? Így készült el a legelső bejegyzésem, amit IDE kattintva meg tudtok nézni. Nagyon kezdetleges volt akkoriban az egész, telefonnal fotóztam, nem tudtam pontosan, miről is szeretnék írni, csak azt tudtam, hogy rendszeresen fogom azt tenni. Mivel évek óta szenvedélyesen imádom a körömlakkokat, így nem volt kérdés, hogy az övéké lesz a blogon a legnagyobb szerep, így született meg az első lakkos posztom.  Aztán szépen lassan új témákkal is próbálkoztam, összeraktam az első outfit bejegyzésemet ( ami már egyáltalán nem tetszik).

soap-447658_1280

Folyamatosan lestem ( a mai napig ), hogy hányan jártak nálam az adott napon, de van, hogy óránként megnézem. Mert boldoggá tesz, ha látom, hogy pörög a számláló, hogy egyre többen kíváncsiak arra, amit én írok. Emlékszem, az első kommentemnek borzasztóan örültem. Az első negatív pedig borzasztóan letört és elkeserített, pedig tudtam, mivel jár, ha írásba kezdek. Szerencsére az utolsó negatív hozzászólásom is az az egy volt, de biztosan fogok még kapni.

Egyre több témában írtam, így kialakult a felső menüsor, hogy rendszerezzem azokat. Tudtam, hogy a körmös posztokat ki fogom nőni, így jöttek a személyesebb jellegű bejegyzések, majd belefogtam az interjúkba, amik nagy sikert arattak az olvasók körében. Sokan nem tartják igazi munkának azt, ha valaki fashion&beauty témában ír, de bizony ez is kemény munka, sokat kell dolgozni ahhoz, hogy közzé tudjak tenni egy bejegyzést. Nem sorolom egy kategóriába sem a blogot, hiszen ami eszembe jut, arról írok, így igazán sokszínűnek tartom.

Amikor átkerültem a caféblogra a VIP programnak köszönhetően, egy teljesen új világba csöppentem. Új szerkesztői felület, új blogger-társak. Megosztották az első cikkem a kiemelt oldalakon és madarat lehetett volna fogatni velem. A mai napig hihetetlen, hogy több ezren olvassák azt, amit én írtam. Olyan csodálatos és felfoghatatlan. Örömmel tölt el, mindig ad egy újabb löketet az elkövetkezendő napokra.

P5249372

Egy éve írok Nektek és nem tudtam, leszek-e ennyire kitartó. De lettem, és ezt nagyon sokszor a páromnak köszönhettem, mert ha elkeseredtem, akkor ő bátorított, hogy írjak tovább, mert jól csinálom. Nos, nem tudom, hogy jól csinálom-e, de egyre nagyobb a látogatottsági létszám. Nem tudom, kik a rendszeres olvasóim, de vannak. Köszönöm nekik. Szeretném, ha még többen lennétek, ezért mindenkit kérek, hogy a blog szülinapja alkalmából kövessen bloglovinon, hogy tudjam kik azok, akik biztosan nem maradnak le egy bejegyzésről sem.

9085c24465f1c6f4307704cdbd67236b

Tudom, ilyenkor szokás a nyereményjáték, ez picit várat magára, de hozni fogom, hiszen megérdemlitek! Csak gondosan összeállított csomagot szeretnék hozni, hogy miné többen játszatok érte. Addig is kövessétek a facebook oldalt is, mert valószínűleg ott fog zajlani a játék, le ne maradjatok, én pedig nagyon örülnék, ha nőne a követőim tábora. :)

Köszönöm mindenkinek, aki olvas, maradjatok továbbra is. :)

Facebook: https://www.facebook.com/norassdiary?fref=ts

Bloglovin': https://www.bloglovin.com/blogs/noras-diaries-13104269

instagram: https://instagram.com/norcsoo_/

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3616365164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciska Fischer 2015.06.15. 19:09:04

Boldog blogszületésnapot! :)

Norcsoo 2015.06.26. 21:11:39

Kedves vagy, köszönöm! :)

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása