Ma már az szép, aki tucat

Ez az iromány már régóta érik bennem, a közelmúltban lezajló szépségverseny miatt pedig úgy éreztem, megérett egy bejegyzésre. Az, hogy egyre inkább a sablon, a tucat az, ami szép és elfogadható...kiábrándító. Legyen hosszú, lehetőleg hullámos hajad, igéző szemed, vakítóan hófehér mosolyod, csinos kis orrod, és az sem hátrány, ha az alakod tökéletes. Hogy nem ilyen vagy? Sorry, de akkor nem vagy szép. A média szerint. Én sem. Az orrom nagy, a hajam szögegyenes, a szemem koszos, szürkés kék, a mosolyom nem is létezik, az alakom pedig egy sor kivetnivalót hagy maga után. Akkor én már ne is tartsam magam szépnek? Mert ilyen lányokat alig látni a média világában? Nem hiszem.

summerfield-336672_640

Elég szomorú, hogy ma már csak az szép, aki tökéletes. Szerintem egy szeplős arc, vagy egy teltebb alkat is lehet gyönyörű. Sőt! Legalább van, amivel kitűnjön a szériában gyártott lányok közül, hiszen ő más. Én ezt tartom szépnek. Az online magazinok platformjain sorra jelennek meg az arról szóló cikkek, hogy melyik híresség milyen borzasztóan kövér, ráncos vagy éppen hogy meri magát smink nélkül mutogatni. Kinek van joga téged vagy akárki mást le kövérezni? Saját magadnak. Ennyi a lista. Amíg te jól érzed magad a bőrödben, addig lehetsz 60kg vagy 120kg is, szíved joga eldönteni, neked mi a jó.

girl-97433_640

Ha felesleg van rajtunk? Rögtön szégyelljük el magunkat és ne menjünk emberek közé mert sértjük a szemüket? Viseljünk mindig sminket, ha éppen nem áldottak meg minket tökéletes arcbőrrel és hosszú szempillákkal? Miért egyre több a negatív kritika és miért látok egyre több tucat lányt az utcákon? Őket én nem szépnek írnám le, inkább átlagosnak. Mert már ez az elvárás, így semmi különleges nincs abban, ha csinos vagy és póthajad van. Mert hogy a rövid haj nem menő, eszedbe ne jusson szépnek tartani magad, ha a fiús a hajad!

Olyan kampányok kellenének, amelyek erősítik azon nők önbizalmát, akik nem a tucatba tartoznak. A Dove szerencsére időnként előrukkol ilyesmivel és csak remélni merem, hogy nők ezreire hat egy-egy olyan kampány például, ahol molettebb nők szerepelnek. Mert hogy gyönyörűek! Sugároznak és ez a legszebb, amit csak magáénak tudhat egy nő. Hiába minden, ha nincs meg a megfelelő kisugárzásod, úgy a tökéletes adottságaiddal sem fognak szépnek tartani.

eye-537597_640

Ne higgyük el, hogy csak a tökéletes a menő. Nem. Sokkal egyedibb vagy, ha van egy kis szépséghibád, néhány szeplőd, aszimmetrikus szád vagy bármi, amiben eltérsz az etalontól. Hidd el, nem az a szép, amit a reklámokban és a magazinokban látsz. Te vagy a szép! Ha úgy érzed, mégsem, akkor azért csak te tudsz tenni, hogy elfogadd és szépnek lásd magad. Fontos, hogy ne másokhoz hasonlítsd magad, hanem lásd meg magadon a szépet, ismerd meg a vonásaidat és szeresd meg őket! Szeresd magad olyannak,amilyen vagy, hogy mások is megszeressenek.

Remélem, most sokan kaptatok egy adag önbizalmat, de ha még ez sem volt elég,olvassátok el EZT a cikkemet is, amiből még több erőt gyűjthettek.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6516365168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

regosingrid 2015.06.26. 23:00:25

teljesen egyetértek Veled. :) a Dove kampányait én is imádom, mert valódi nők szerepelnek benne. én ugyan nem vagyok túlsúlyos, de szerintem egy molett lány is lehet nagyon csinos és szexi. plusz kilók ide vagy oda. az olasz vogue is hatalmasat dobbantott anno amikor plus size modelleket tett a címlapra. ;)

Liza Magyar 2015.06.27. 11:44:15

nagyon tetszik ez a bejegyzés :)) szerintem is a kisugárzás a legfontosabb!! anélkül lehet az ember akárhány kg.. egyébként is, mindenkinek más a szép! :) sokszor mondom valakire, hogy gyönyörű, akire pl. a barátnőim mást mondanak, és fordítva :) plusz akit szeret az ember, az így-is úgy is gyönyörű lesz a szemében sztem úgy ahogy van! :)

Peti Kunsági 2015.06.28. 14:17:10

Igen, ma már ez a szép, és ha nem így nézel ki, akkor ideje belehúzni. Mint ahogy a nők is teljesen kiközösítik a "béta hímeket", és csak 30 fölött veszik őket figyelembe, úgy mi is félretesszük a csúnyácska, kövérecske lányokat. Így fair. Nehogy azt higgyétek, hogy csak nektek nehéz. Mi férfiak akkora súlyokkal edzünk, amelyeket ti még gurítani sem tudnátok, csak azért, hogy versenybe szállhassunk a szexuális piacon. Az alkatom közel azonos Jeff Seid testével, 1500 eurót keresek havonta. Ha egy nő minőséget akar, minőséggel kell tudnia szolgálni.

Norcsoo 2015.06.28. 20:52:09

Nos, nem fogok belehúzni, jó érzem így magam, bár tény, hogy időbe telt elfogadni magam, csak az alakomon dolgozom. A poszt nem arról szólt, hogy a férfiaknak mi kell, de ha már szóba jött, engem például a párom így csúnyácskán és kövérecskén szeret, ahogy vagyok. Én is őt. Pedig nem alfa. Átlagos, nekem mégis a legjobb. Pont ezért szeretem. :)

Peti Kunsági 2015.06.28. 22:21:56

Nyilvánvaló, hogy azt fogja hajtogatni, mennyire szeret, elvégre nem szeretné saját magát megfosztani a szextől - pont ezért béta, ahogyan azt mondtad is. Sajnálom őt, mert ha elég önereje lenne és többre becsülné magát, kitenné a szűröd és acélos golyókkal és izomzattal jobb nőt keresne magának, egy olyat, aki nem "elfogadja magát", hanem addig tapos, míg el nem éri a tökéletességet - majd még tovább. Túl sok kapcsolat ment már tönkre amiatt, hogy a nő ráunt a béta párjára. Lehet, hogy még 1-2 év hátravan neki, mire ráunsz és átugrasz egy alfa farkára. Javaslom a párod figyelmébe a returnofkings.com blogot. Szép estét!

Norcsoo 2015.06.29. 20:36:32

Szerinted az a normális világ, ha mindenki tökéletes? Az egyen csajok biztosan a hozzájuk hasonló, kigyúrt, beképzelt, pénzes pasikat keresik, de ők nem is a szerelemre hajtanak. Én arra. S ha elfogadtam magam így, akkor bizony én így vagyok tökéletes. ;) Sajnálom, ha a kis tip-top csajoknak szét kell magad hajtanod. Majd írok egy cikket erről Neked, ha már így kiforgattad ezt. ;) Lezárva.

Nicole88 2015.07.08. 07:57:56

Nagyon jó cikk, én is írtam pár hónapja hasonlót. Érdekes, hogy egy pasi is írt, bár a véleménye számomra felfoghatatlan. Inkább nem is kommentálom. Viszont hétvégén feltűnt, hogy ha a tucat a szép, akkor a Balatonon miért nem láttam egy ilyen lányt/nőt sem? Akik ott voltak lesz.rták a külsejüket, azt, hogy hogy néznek ki, és boldogan, felszabadultan töltötték a napot a családjuk vagy barátaik társaságában.

Norcsoo 2015.07.15. 07:00:08

Számomra érthetetlen, hogy írhatott ilyet. Nem feltétlenül minden helyzetben néznek ki így. A vízparton remélhetőleg főképp nem. De, ahogy néztem pl. a Balaton Soundos/Volt-os képeket,na ott bizony gyűjteni lehetett volna a tucatokat, de nem csak a lányokból, hanem a pasikból is. Valahol még egy cikket is olvastam róla. :D

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása