Interjú - H A N A

Ma egy olyan márkát mutatok be Nektek, amit nem rég ismertem meg és nagyon különleges a maga nemében. A Hana kínálatában clutchokat, neszeszereket találunk, de nem is akármilyeneket, nagy részük ugyanis bugyi formájú. Magam is ezért figyeltem fel a márkára, hiszen nagyon feltűnő és új formával kápráztat el minket. Nem is tétováztam, felkerestem Hannát egy interjúra, aki örömmel mondott igent.

 GOLDIE

 

 

Miért adtad tervezésre a fejed? Voltak-e félelmeid eleinte, mennyire vágtál bele magabiztosan?

Amikor felkerültem Pestre sokáig keresgéltem az utamat, hogy pontosan mi az, amiben el tudnám képzelni magamat és amit szívvel-lélekkel tudnék csinálni. Volt pár munkahelyem de egyik sem volt az igazi, amikor tudod, hogy nem itt van a helyed, valami hiányzik. Kreatívkodni mindig is szerettem, de sokáig nem volt bennem erős az elhatározás, hogy biztosan ezt szeretném-e csinálni. A döntő lökést egy beszélgetés indította el: Egy biztonsági őrrel beszélgettem, megkérdeztem tőle, hogy ő, hogy tudja 20 éve ugyanazt csinálni, szereti-e a munkáját és boldog-e? Azt válaszolta: Hanna, itt senki sem boldog. Megszokni mindent meg lehet, még ha nem is szeretem a munkámat, de a boldogság már nem jár hozzá. Ez az a pont volt amikor azt mondtam, hogy én boldog leszek és máshogy nem fog menni, csak ha teszek érte: én magamért. Tudtam, csak a kreatív vonal az ami boldoggá tehet, így még aznap keresgéltem a sulik között és rá egy hétre beiratkoztam egybe.

Voltak félelmeim és nem voltam annyira magabiztos. Az emberek félnek a kudarctól és az elutasítástól. Én egy idő után már inkább úgy fogtam fel, mint egy tanulási folyamatot, ami nélkülözhetetlen a fejlődéshez.

 

 Miért éppen clutchok és neszeszerek? Más terület nem mozgatott meg a tervezésben?

Imádom a táskákat, kiegészítőket, amik egyből feldobják az öltözékeket. Önmagában öltöztet. Másfelől egyszerűbb elkészíteni egy táskát mint mondjuk egy ruhát. A táska soha nem lesz mérethibás olyan szempontból, hogy a vásárlóra kicsi vagy nagy.:)
Most leginkább ez a vonal érdekel, de úgy gondolom, elég nyitott vagyok más termékekre is később :)

 WG

 

 Ha már a tervezés...honnan jött ez az egyedi gondolat, hogy nagy részük alsónemű formát kapott?

A bugyi forma a Karácsony közeledtével született meg. Igazából senkinek nem akartam semmit sem venni. Szerencsére mindenkinek megvan mindene, így a vasárlás amúgy sem lenne olyan egyszerű. Így arra gondoltam, készítek majd én ajándékokat.  Vettem műbőröket és szabadjára engedtem a fantáziámat. Készítettem egy neszeszert, de túl egyszerűnek találtam. Aztán eszembe jutott, milyen jópofa lenne, ha megcsinálnám bugyi formába és végül megcsináltam.:) Így elkészült az első bugyi formájú neszeszer.

CHOCO

 

 Nekem nagyon tetszik ez a különleges elgondolás. Mások is keresik? Negatív kritika ért miatta?

Szerencsére sokan érdeklődnek a neszeszerek, táskák iránt. Ez egy teljesen új forma, amit lehet szokni kell. Volt, hogy èrt negatív kritika, de az arány 100-ból 1, aki csakis a minimál stílust kedveli. Csak azoknak ajánlom, hogy keressenek rám a facebookon, akik igazán egyedi, különleges darabokra vágynak.

 

Melyik az az alapanyag, amivel a legszívesebben dolgozol? Előállhatunk egyedi kéréssel is az anyaghasználatra vonatkozóan? Esetleg hozott anyaggal?

Bőr és a műbőr anyagok a kedvenceim. Elő lehet állítani más anyagból is és hozott anyagból is.

 

A facebook oldaladon látható, hogy egyedi kéréseket is teljesítettél már. Ezek mennyire gyakoriak, keresnek-e saját elképzeléssel? 

Az egyedi kérések még nem olyan gyakoriak, de folyamatosan érdeklődnek a vásárlók egy-egy termék kapcsán. Még nagyon friss a Hana márka:) 

DIAMOND

 

A jövőben tervezed-e bővíteni a kínálatot más termékekkel is, vagy maradsz a neszeszerek és clutchok világában?

Mindenképp szeretném bővíteni a palettát. Laptop, tablet, mobil tokokat, kiegészítőket, és nagyobb táskákat is szeretnék tervezni.

 

Amikor kigondolsz egy-egy darabot, mi alapján tervezed meg? Mi inspirál?

Nem egyszerű erre válaszolni. Sok minden inspirál : a színek, hangulatok, évszakok, események, amikből megszülethet egy újabb Hana. Bármiből ihletet meríthetünk: a szőrős Kimberly neszeszert az egyik barátom macskája ihlette.:)

 

Mik a terveid a jövőre nézve a Hana márkával?

Nagy terveim vannak a Hana márkával kapcsolatosan. Célom, hogy a termékeket minél többen megismerjék és nemcsak hazánkban, hanem külföldön is kaphatóak legyenek. 

 

Remélem mindenki kedvet kapott ahhoz, hogy beszerezzen egy ilyen szuper darabot. Nekem nagyon tetszenek ezek a formák, de egy egyedit szívesen készíttetnék Hannával "normál" formában is, mert mindegyik gyönyörű, ahogy van. A webshopon a termékekről készült fotók nagyon ötletesek, mindenképp nézzétek meg!

LOVE

A facebook oldalon már feltűnt néhány kulcstartó is, baromi jól néznek ki, abból is el tudnék képzelni egyet-kettőt magamnak, biztosan ti is találtok kedvetekre valót, vagy készíttethettek egészen egyedit is.

Jó nézelődést!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4816365186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása